וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים בראלי דרך המשי

30.8.2009 / 15:28

רז היימן וניצן שקל יזנקו ב-5 בספטמבר לראלי דרך המשי. 4,500 ק"מ בין מהעיר קאזאן ברוסיה ויסתיים ב-13 בספטמבר בבירת טורקמניסטן

ב-1 בספטמבר, כאשר יצאו כל ילדי ישראל אל בתי הספר, יצאו שני צוותים ישראליים להתחרות לראשונה במירוץ הראלי החדש – ראלי דרך המשי. מירוץ זה שנולד להיות אחד מהתחליפים לראלי דקאר שבוטל, יוזנק ב- 5 לספטמבר בעיר קאזאן, בירת רפובליקת טטרסטן, אשר ברוסיה, הוא יעבור דרך קזחסטן ויסתיים ב-13 לספטמבר, באשגבאט בירת טורקמניסטן, אשר על גבול אירן.

הראלי מאורגן על ידי החברה המארגנת את ראלי דקאר והוא השני בגודלו לאחר הדקאר. מסלולו של מירוץ ראלי זה נפרש על פני למעלה מ-4,500 ק"מ, מתוכם כ-3,200 ק"מ בסטייג'ים מדודים (בין 400 ל-900 ק"מ ביום), אשר יתפרשו על פני שלוש ארצות: רוסיה, קזחסטן וטורקמניסטן והמסלול כולל קטעי דיונות, שטחים מסולעים, סוואנות ושטחים קשים אחרים. יש לציין כי בנתיבו של מירוץ זה, לא התקיימה אף תחרות מעולם.

בראלי זה יקחו חלק שתי קבוצות ישראליות - רז הימן והלל סגל – במיצובישי פאג'רו T1 (צוות 146 בראלי) ובקבוצה השניה, ניצן שקל ודובי נוימן – במיצובישי פאג'רו T2 (צוות 143 בראלי). לצמד הצוותים הישראלים ניסיון רב במירוצים בינלאומיים: לזכותו של רז הימן רשומות 6 השתתפויות בראלי הפרעונים, 2 השתתפויות בראלי טוניס והשתתפות בראלי איחוד האמירויות, ראלי מרוקו (פעמיים) וראלי דקאר. הלל סגל מצידו מציין השתתפות בבאחה קליפורניה, מאסטר ראלי פריס-איסטנבול, ראלי דקאר (3 פעמים) וראלי הפרעונים' (4 פעמים). ניצן שקל מהצוות הישראלי השני הספיק להתחרות פעמיים בראלי הפרעונים.

הסיוע לצוותים המתחרים יגיע מצוות בראשות איציק קרסקס וצביקה נפתלי, בוגרי ראלי הפרעונים של 2006 ו-2007 ושגיא הימן, בוגר 'באחה קליפורניה' של 2008.

אנחנו בוואלה! רכב נעקוב אחר המתחרים הישראלים בראלי דרך המשי עם דיווחים יומיים מהמירוץ, עם הדרמות, ההצלחות והתמונות המרהיבות. בינתיים, תוכלו להתרשם מתמונות הנוף שיעמדו בדרכם של המתחרים הישראלים.

* שני הצוותים מודים לספונסרים שבזכותם התאפשרה היציאה לראלי: פוינטר, טלפארמה, מולטיפלאסט, ליוגב, נפתלי ניסן ובניו, תנועה מערכות מחשוב וניווט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully