וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי, מריאנו

25.4.2009 / 11:31

ג'ייסון ביי ירה להומר משווה על ריברה, הרד סוקס ניצחו את היאנקיז 4:5. גריינקי וסנטנה ממשיכים ללהוט, ווב ייעדר עוד שלושה שבועות

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 4:5
קליבלנד - מינסוטה 5:1
בולטימור - טקסס 5:4
קנזס סיטי - דטרויט 1:6
שיקגו וייט סוקס - טורונטו 14:0
לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 8:3
אוקלנד - טמפה ביי 8:2

NL:

פלורידה - פילדלפיה 7:3
סינסינטי - אטלנטה 4:3
ניו יורק מטס - וושינגטון 3:4
יוסטון - מילווקי 5:2
סט. לואיס - שיקגו קאבס 3:4
קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 6:5
אריזונה - סן פרנסיסקו 5:1
סן דייגו - פיטסבורג 3:4

טורונטו רותחת

AL: לא בכל יום מצליח חובט לירות להומר מהידיים של מריאנו ריברה הקטלני, אבל ג'ייסון ביי מבוסטון היה חד מספיק כדי לעשות את זה. ביי השווה עם הומר בן שתי ריצות באינינג התשיעי וקווין יוקיליס ירה לסולו שניצח את המשחק באינינג ה-11, כדי להעניק לרד סוקס ניצחון במפגש הראשון העונה עם היאנקיז, 4:5.

רצף האינינגים ללא ספיגה של זאק גריינקי מקנזס סיטי נקטע, אמנם, אבל המגיש של הרויאלס לא נרגע. גריינקי נעצר על 38 אינינגים לפני שדטרויט שמה עליו ריצה, אולם המשיך לתשעה אינינגים ועשרה חשמולים בניצחון 1:6. הריצה, אגב, לא נרשמה לחובתו, ככה שה-ERA שלו עדיין עומד על 0.00.

גם טורונטו רותחת, ופירקה את גאווין פלויד ושיקגו וייט סוקס 0:14. סקוט קאזמיר וטמפה ביי ניצחו באוקלנד 2:8, סיאטל ערמה הפסד נוסף על הבעיות של האיינג'לס כשגברה עליהם באנהיים 3:8 וטקסס יצאה מבולטימור עם ניצחון 4:5.

NL: ג'וש ג'ונסון ופלורידה הובילו על פילדלפיה 0:3 באינינג התשיעי, אבל גראנד סלאם ראשון בקריירה של שיין ויקטורינו ועוד שלוש ריצות של חבריו בפינאלה העניקו לפיליז ניצחון דרמטי 3:7. סט. לואיס ממשיכה לרחוש ולגעוש, והפעם עברה את שיקגו קאבס המידרדרת עם ניצחון 3:4. אלברט פוחולס גנב בסיס בפעם השלישית העונה, מחזה שהיה די נדיר עד לאחרונה.

גמגום קשה של פרנסיסקו רודריגז עבר בשלום, כשהקלוזר של המטס חטף שתי ריצות אבל החזיק מעמד בניצחון 3:4 על וושינגטון. עשר הכשות בשישה אינינגים ליוהאן סנטנה. טים לינסקאם מסן פרנסיסקו חוזר לעצמו, ועם שמונה אינינגים ו-12 אוורורים חיסל את אריזונה 1:5. לאחר המשחק אמר מאמן הדיאמונדבקס בוב מלווין, כי ברנדון ווב הפצוע יושבת לעוד שלושה שבועות, סימן רע מבחינת אריזונה.

מילווקי גברה על יוסטון 2:5, כשיובאני גאיארדו סוגר תשעה ושבעה. אטלנטה בלמה את סינסינטי החמה 3:4 סן דייגו ניצחה באותה תוצאה את פיטסבורג והדודג'רס ניצחו בדנבר את קולורדו 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully