וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד ניצחה את ברצלונה 3:4

אתלטיקו מדריד נקלעה לפיגור 2:0 נגד ברצלונה, אך פורלאן ואגוארו הפכו ל-3:4 מדהים. הפער של בארסה מריאל הצטמק מ-12 ל-4 נקודות

המשחק המרכזי במחזור ה-25 בליגה הספרדית נערך היום (ראשון) כשאתלטיקו מדריד אירחה את המוליכה בטבלה, ברצלונה. שתי הקבוצות הציגו משחק אדיר, מרתק, מלא מהפכים, אירועים ומצבים, שהסתיים ב-3:4 דרמטי לאתלטיקו שפתח לגמרי את המאבק על האליפות, וסידר לקולצ'נרוס נקמה על ההשפלה בקאמפ נואו (6:1) בסיבוב הקודם.

עד לא מזמן האליפות בספרד נראתה סגורה. ברצלונה דרסה כל יריבה שנקרתה בדרכה והוליכה את הליגה ב-12 נקודות על פני ריאל מדריד, שלא הציגה כדורגל משובח. ואז הגיע התיקו מול בטיס, ואז הגיע ההפסד 2:1 לאספניול במחזור שעבר. הפער הצטמק לו ל-7 נקודות ובארסה נראתה פגיעה. הניצחון אתמול של ריאל 0:2 על אספניול צימק את הפער לכדי 4 נקודות, ולאחר השירות שאתלטיקו עשתה ליריבתה העירונית, הפער נותר כמו שהוא, כשנותר עוד "קלאסיקו" אחד לשחק במדריד. בארסה בטח מקבלת פלאשבקים לעונת 2006/7, אז איבדה יתרון גדול בפסגה.

אתלטיקו הגיעה למשחק לאחר שהשיגה נקודה אחת בודדה בכל משחקיה מול הקבוצות הגדולות, ב-4:4 מול ויאריאל, ואחרי פתיחה מצוינת לעונה נחלשה, החליפה את מאמנה חאבייר אגירה, וניצבה למשחק כשהיא במקום השביעי. הניצחון הגדול העלה אותה למקום השישי, עם אותו מספר נקודות כמו ולנסיה, שהפסידה היום, ואולי גם יגרום לה להאמין שהיא יכולה לנצח את ריאל בדרבי בשבוע הבא.

מחצית ראשונה

כבר בדקה הראשונה הגיעו שתי הקבוצות להזדמנות. אגוארו פרץ בצד ימין, הגיע מול ואלדז ושלח את הכדור מעל לשוער, אך החוצה. טעות של מקסי בצד השני השאירה את אטו לבד מול השוער, אך ליאו פרנקו הדף את הבעיטה של הקמרוני.

בדקה החמישית בעט מקסי כדור חזק מקרן של אגוארו, ואלדז הדף לא טוב, הכדור פגע בקורה והייטינחה השתלט עליו ובעט פנימה. השופט פסל את השער בטענת נבדל, על אף שהייטינחה לא היה בנבדל בזמן הבעיטה של מקסי. בכל אופן, בארסה וואלדז המשיכו להיראות מבולבלים, בעוד אתלטיקו שלטה במגרש.

בניגוד למהלך העניינים עלתה ברצלונה ליתרון. בדקה ה-18 התקפה מתפרצת של ברצלונה קצת נעצרה, אך הכדור נהדף מהגנת אתלטיקו להנרי שבעט כדור מסובב מעל השוער ולחיבורים. שער יפהפה, 0:1 לבארסה.

בארסה החלה להשתלט על המשחק ואתלטיקו התחילה להראות את ההגנה הרעועה שלה. בדקה ה-30 מסי העניש את הקולצ'ונריס. הוא קיבל כדור מחוץ לרחבה, עבר את אסונסאו ואת פבלו ובעט כדור שטוח לפינה הרחוקה של פרנקו. 0:2 מצוין לבארסה. לא עברה דקה ואתלטיקו הצליחה לצמק. פורלאן התנהל עם הכדור בחצי המגרש של ברצלונה ומ-25 מטר הניף רגל ובעט בעיטה אדירה שהכניעה את ואלדז ונכנסה לשער. 1:2 לברצלונה, וכרגיל המשחקים בין שתי הקבוצות מספקים לנו דרמה ושערים.

המשחק המהיר נמשך וגודיונסן עוד הספיק להחמיץ, לאחר שמסירת עומק של יאיא טורה מצאה אותו לבד מול פרנקו, אך האיסלנדי בעט ברשלנות החוצה. לקראת סוף המחצית הספיק גם מסי להחמיץ אחרי שנכנס מצד שמאל לרחבה באין מפריע, אך הבעיטה השטוחה שלו לא מצאה את המסגרת.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה במשחק לא מסודר,, אך מהר מאוד התחילו ההזדמנויות. מהצד הכחול-אדום בדקה ה-54, השאיר גודיונסן את אטו מול השוער, אך החלוץ הקמרוני בעט החוצה. בעיטת השוער של פרנקו במהלך שלאחר מכן הגיעה לאגוארו, אחרי טעות של מארקז. הארגנטינאי לא התבלבל וכבש מול ואלדז. 2:2 והכל פתוח!

אתלטיקו הציגה משחק טוב ושלטה במגרש. אחרי חילוף מסירות יפה בין שחקני הקולצ'ונרוס, הגבהה מצאה את הראש פורלאן שלושה מטרים מהשער, אך האורוגוואי נגח החוצה. בהתקפה הבאה, בארסה הענישה אותה בדקה ה-63. מלכודת הנבדל של אתליקו קרסה, גודיונסן פרץ מצד ימין ומסר להנרי שמול שער ריק דחק פנימה. 2:3 לבארסה.

בדקה ה-80 נשרק פנדל לטובת אתלטיקו לאחר שהנרי רכב על גבו של פונגול המחליף. המשחק נמשך, אך לאחר שתי דקות הבינו השחקנים שהשופט שרק לפנדל. פורלאן התייצב וכבש בבעיטה חזקה שמאלה. 3:3, וקאמבק אדיר לאתלטיקו שמראה אופי.

אתלטיקו המשיכה לתקוף בחמת זעם ואגוארו הספיק להחמיץ, אחרי שמסירה של פבלו מצאה אותו מאחורי כל שחקני בארסה. הארגנטינאי נתן לעצמו פור גדול מדי וואלדז ביציאה מתוזמנת היטב, הצליח להרחיק. אגוארו כיפר על ההחמצה בדקה ה-89. מאניש, מסר לאגוארו, שפרץ בצד שמאל של הרחבה, נתקל בפויול, אך הצליח להשתלט על הכדור ולכבוש מול ואלדז.

הרכב אתלטיקו מדריד: לאו פרנקו, ג'ון הייטינחה, פאבלו, תומאס אויפאלושי, אנטוניו לופז, פאולו אסונסאו, ראול גארסיה (מאניש, 77), מקסי רודריגז (סינאמה פונגול, 67), סימאו סברוסה, קון אגוארו, דייגו פורלאן.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדז, דני אלבש, רפא מארקז, קרלס פויול, סילביניו (מרטין קאסרס, 77), צ'אבי, יא יא טורה, איידור גודיונסן, ליונל מסי, סמואל אטו, תיירי הנרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully