וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת לוקומוטיב: קשטן הוציא תיקו מהפועל חיפה

17.11.2001 / 21:06

תיקו חוץ עם הפועל חיפה העלה את ת"א זמנית לפיסגה, 3 ימים לפני המשחק הראשון בסיבוב השלישי באופ"א. אבוקסיס כבש לאורחים, הילל הישווה בשער עצמי

הפועל ת"א לא הרשימה במיוחד בקרית אליעזר וסיימה בתיקו 1:1 עם הפועל חיפה, שלושה ימים לפני המשחק הראשון מול לוקומוטיב מוסקבה בסיבוב השלישי של גביע אופ"א. בעקבות התיקו עלתה ת"א זמנית למקום הראשון בטבלה עם 18 נק' מ-9 משחקים, כשהיא מקדימה בהפרש שערים את הפועל פ"ת (10 משחקים) ואת האלופה מכבי חיפה (9משחקים), ובנקודה אחת את מכבי ת"א (8 משחקים).

מחר יינעל המחזור העשירי עם קרב הצמרת בין מכבי ת"א למכבי חיפה, בעקבותיו תחזור הפועל ת"א למקום השלישי במקרה של תיקו, או למקום השני במקרה של נצחון לאחת הקבוצות. הפועל חיפה נותרה במקום השביעי עם 13 נק' מ-9 משחקים בעקבות התיקו הראשון שלה העונה, ושבוע לפני הדרבי החיפני.

כמו בנצחון באמצע השבוע 0:2 באשדוד, נאלץ מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, להתמודד פעם נוספת עם הרכב חסר: שמעון גרשון, שסוחב פציעה בשרירי הבטן, קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל, ובמקומו פתח יעקב הילל הוותיק. אסי דומב, שלא שיחק ביום שלישי, שב להרכב, אישטוואן פישונט הפצוע המשיך להיעדר, ואילו החלוץ מילאן אוסטרץ, שחזר עייף ממשחקיה של נבחרת סלובניה, פתח על הספסל ונכנס רק במחצית השניה. את מקומו של אוסטרץ בחוד לצידו של סרגיי קלצ'נקו תפס אבי כנפו הצעיר.

מנגד, גיא לוי השיג בשבוע שעבר נצחון חוץ חשוב בטדי 2:3 על בית"ר ירושלים, שסיימה את המשחק עם שמונה שחקנים בלבד, והיום הוא קיבל בחזרה את השוער אבי פרץ אחרי עונש הרחקה. מיכאל אניצ'יץ' פתח על הספסל, ואילו לבלם ישראל כהן זה היה משחק ראשון במדי חיפה מול הקבוצה עמה זכה בדאבל לפני שנתיים.

אבוקסיס כובש לת"א, הילל משווה עם שער עצמי

המחצית הראשונה בקרית אליעזר היתה חלשה מאוד, כשכל קבוצה בעטה בסה"כ פעמיים לעבר שער היריבה ולא הצליחה למצוא את הרשת. בפתיחת המחצית השניה שלח קשטן למערכה את אוסטרץ, ובדקה ה-48 עלו האורחים ליתרון: יגאל אנטבי פרץ מצד שמאל ושלח כדור רוחב, הגנת חיפה חלמה והכדור הגיע אל דניס אונישנקו. האחרון המשיך מעט לאחור לקלצ'נקו, שהמשיך עוד קצת אחורה, ויוסי אבוקסיס הגיע מאחור כדי להניף את רגל ימין ולשלוח כדור חזק ושטוח מ-20מ' לפינה הרחוקה של פרץ - 0:1 לת"א.

חיפה לא הרימה ידיים וניסתה להשיג את השיוויון. בדקה ה-53 מצא אולג יילשב את אלי אברבנל חופשי ברחבה, אבל מלך שערי חיפה הפציץ אל המשקוף. אבוקסיס, שעדיין סובל מכאבים, הוחלף ע"י בן לוז ומיד אח"כ ניסה סלים טועמה את כוחו מתוך הרחבה, אך בעט מעט גבוה מדי. בדקה ה-72 ביצע גיא לוי שני חילופים כשהכניס את מיכאל אניצ'יץ' ואת מאיר בן-מרגי במקום מינטואן אלין ואלירן אלקיים, וכעבור זמן קצר התברר החילוף של אניצ'יץ' כמוצלח.

מיד עם כניסתו ניסה הקרואטי את כוחו ממרחק רב כשבעט מעל למשקוף, ובדקה ה-76 הוא התנהל עם הכדור באגף שמאל רחוק מהשער, הגביה למרכז הרחבה, ויעקב הילל גלש בניסיון להרחיק, אבל פיספס מעט את הכדור בגלל הדשא הרטוב מהגשם והמשיך אותו בכיוון הלא נכון הישר לרשת של שביט אלימלך - 1:1 מפתיע למדי.

פיני בלילי עוד נכנס לקראת הסיום במקום קלצ'נקו, שנפגע מעט בקרסול, אבל הוא וחבריו לא הצליחו לייצר איום ממשי על שער המארחים ונאלצו להסתפק בנקודה אחת, שכאמור מספיקה כדי לתפוס זמנית את ראשות הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully