וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו 3:3 בין בית"ר להפועל ב"ש

17.11.2001 / 20:59

במשחק דרמטי עם 4 שערים בתוך 17 דק' במחצית השניה, הצליחה ב"ש לחזור מפיגור מוקדם ולהוביל פעמיים, אבל האורחים חילצו נקודה עם שער של מנור חסן

הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 3:3 בתום משחק נהדר ורב תהפוכות באיצטדיון 'וסרמיל'. 5000 צופים בלבד, 1000 מהם מירושלים, ראו את הקבוצה מהבירה כובשת בדקה הרביעית ומשווה בדקה ה-80 כדי לחלץ נקודה. התיקו העלה את בית"ר למקום העשירי עם 7 נק', כמו למכבי פ"ת וקרית-גת האחרונה, בעוד שב"ש צברה את נקודתה ה-11 והיא במקום השמיני.

ב"ש פתחה את המשחק בלחץ על שערה של בית"ר, אולם היתה זו דווקא האורחת שכבשה ראשונה בדקה הרביעית: כדור רוחב של דוד אמסלם חלף על-פני הגנת ב"ש ומצא את ויקטור פאצ'ה, שמשמונה מטרים לא התקשה להכניע את אסי רחמים. 0:1 לבית"ר.

ב"ש הטילה את יהבה על ההתקפה בעוד שבית"ר הסתפקה בהתקפות מתפרצות וכמעט שילמה על כך בדקה ה-32: אופיר חיים עקף את קורנפיין, אולם מזווית קשה התקשה למצוא את השער. ארבע דקות לאחר-מכן שוב היה זה חיים שירה מ-16 מטר למרכז השער וקורנפיין קלט.

הלחץ על שערה של בית"ר גבר ובדקה ה-43 היא נזקקה ליכולתו המצוינת של איציק קורנפיין, שהדף בעיטה חזקה של אליניב ברדה לקרן. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הגיע השוויון המוצדק בצורה מעוררת מחלוקת: בית"ר טענה לעבירה במרכז המגרש, אבל ללא תגובה של השופט ואליניב ברדה ניצב בודד מול קורנפיין כדי לכבוש את שער הבכורה שלו העונה. 1:1 במחצית.

חסן מעניק נקודה לבית"ר

שתי הקבוצות ערכו חילופים בפתיחת המחצית השניה: אורן סגרון נכנס בב"ש במקום אלעד בונפלד, אלון אופיר החליף את דרעי בבית"ר. בדקה ה-63 החזירה לעצמה ב"ש את היתרון: כדור קרן הוגבה לרחבה, ומתוך העירבוביה מצא אדה וישנקה את אופיר חיים שמשמונה מטרים גלגל פנימה. 1:2 לב"ש.

מנור חסן הפצוע החליף את אזולאי בבית"ר, כאשר יוסי מזרחי הלך על כל הקופה ובדקה ה-72 בא על שכרו: אלון אופיר הגביה כדור קרן ומשני מטרים דחק תמאש שאנדור את הכדור לרשת.

שלוש דקות בלבד חלפו והיתרון שב למקומיים, כאשר באין מפריע חדר רמי אבו לאבן את הגנת בית"ר והכניע בשלישית את קורנפיין חסר האונים.

אקורד הסיום היה של בית"ר ירושלים: מנור חסן, שלא מפסיק להבקיע מאז הצטרף לקבוצה, קיבל כדור עומק וספק מעמדת נבדל הכניע את אסי רחמים. שערו הרביעי של חסן העונה, ו-3:3 בסיומו של משחק נהדר, שתקווה כי יהיו רבים כמוהו העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully