וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרננדו אלונסו חתם בפרארי"

ירון אדרי

28.12.2008 / 11:50

פורמולה 1: התקשורת באיטליה מדווחת שהנהג הספרדי יעבור לפרארי ב-2011. הונדה נמכרה למקסיקני קרלוס סלים, מחיר הקנייה: דולר אחד

ה"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי מדווח כי פרננדו אלונסו חתם חוזה סודי עם פרארי, וכי הנהג הספרדי יצטרף לחברה האיטלקית ב-2011 לארבע שנים. ה"גאזטה" אף מעלה את האפשרות שאלונסו יעבור לפרארי כבר ב-2010, אם קימי רייקונן ימשיך גם השנה בכושרו המאכזב.

אלונסו, אלוף העולם ב-2005 וב-2006, סיים את העונה הנוכחית במקום החמישי עם רנו, אחרי חצי שני מרשים של העונה (במהלכו זכה בשני מירוצים - ביפן ובסינגפור). לספרדי בן ה-27 יש חוזה לשנתיים נוספות ברנו, בעוד לפרארי יש חוזה עם רייקונן ועם סגן אלוף העולם פליפה מאסה עד 2010.

פרארי מסרו בתגובה לדברים כי "אנחנו רק יכולים לחזור על הצהרתנו מהעבר, שיש לנו שני נהגים חתומים עד לסוף 2010".

הונדה עולה ביוקר

קבוצת הפורמולה 1 של הונדה אשר הודיעה על פרישתה לפני כחודש מהסבב היוקרתי בעולם, תמשיך לפקוד את מסלולי המירוץ תחת בעלות חדשה. מדיווח שמפרסם עיתון 'לה סטאמפה' האיטלקי, עולה כי המילארדר המקסיקני קרלוס סלים רכש את הקבוצה בסכום הסמלי של דולר אחד.

סלים בן ה-68, בבעלותו תאגיד 'טלמקס', גבר על מתמודדים אחרים אשר הביעו התעניינות בקבוצה כמו דיוויד ריצ'ארדס מפרודרייב, ויג'אי מאליה מפורס אינדייה, וקבוצת PSA שעל פי השמועות שנפוצו בשבועות האחרונים פזלה אף היא לכיוון. לצד הסכום של דולר אחד, התנאי של הונדה לרוכשים הפוטנציאלים היה המשך קיום הקבוצה בשנים הבאות. עלות הפעלת הקבוצה במשך עונה אחת עומד על כמה מאות מיליוני דולרים. הצעתו של סלים היתה לבטח האופטימית ביותר.

כעת, נראה שנהג הקבוצה ג'נסון באטון ימשיך בסבב הפורמולה 1 תחת הבעלות החדשה, לאחר שהודעת הפרישה השאירה אותו מובטל מאונס. לצידו, ינהג ככל הנראה ברונו סנה הברזילאי אשר כבר נבחן במדי הקבוצה. אחת מנותני החסות של סנה היא חברת 'אמברטל' הנמצאת בבעלות סלים. בכך, יסתיים הרומן של ברזילאי אחר עם הפורמולה 1, רובנס באריקלו הוותיק. רוס בראון ימשיך כמנהל הקבוצה.

אם אכן תיסגר העיסקה, לא רק הונדה תרוויח מכך. בעבר אירחה מקסיקו סיטי את סבב הפורמולה 1, וחזרה למרכז אמריקה בהחלט תהיה חיובית. עם קשריו הענפים של סלים, נראה כי ניתן לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully