וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסל? גאידמק מוכר את נכסיו בקיסריה ובי-ם

גיא ליברמן

19.12.2008 / 15:52

גאידמק העמיד למכירה את נכסיו בקיסריה ב-30 מיליון דולר ומנהל מגעים למכירת ביה"ח ביקור חולים. היום הכחיש כי נמלט מהארץ

ארקדי גאידמק העמיד באחרונה את נכסיו בקיסריה למכירה ב-30 מיליון דולר. כך נודע ל-TheMarker. בשבוע שעבר פנו נציגים מטעמו למספר אנשי נדל"ן בקיסריה על מנת שאלה יחפשו רוכשים עבור הבית.

בנוסף, מתקיימים מגעים למכירת הנכס העיקרי שבו מחזיק גאידמק בארץ: בית החולים "ביקור חולים" בירושלים - אותו רכש לפני כשנתיים ב-32 מיליון דולר. באחרונה התקיימו מגעים עם משפחת לוינגר - בעלי רשת המרפאות "עיניים", ואולם הם עלו על שרטון, וכיום מתנהלים מגעים מול מוסד רפואי. בכירי בית החולים מסרבים לפרט מי הוא ובאיזה מחיר מדובר.

כמו כן, מוצע למכירה ביתו בהרצליה ומתקיימים עליו מגעים לפי מחיר שנע בין 4 ל-4.5 מיליון דולר. כמו כן יש לו שתי דירות בכפר דוד בירושלים.

נכס המגורים העיקרי של גאידמק בארץ הוא הבית שבו הוא מתגורר בקיסריה, ברחוב הדר שבשכונה 6. בית זה נרכש על ידו ב-2001 ממנתח הלב דני גור תמורת 7.5 מיליון דולר, מחיר שיא באותם הימים, תוך עסקה מהירה שאפיינה את התנהלותו של גאידמק באותם הימים. מדובר בבית ששטחו הבנוי עומד על 1000 מ"ר ושיושב על מגרש בגודל 4 דונם.

במהלך השנים רכש גאידמק שני מגרשים נוספים וצמודים. האחד הוא מגרש בגודל דונם ורבע ועליו בית בגודל של כ-350 מ"ר, ומגרש נוסף בגודל 2 דונם. בסך הכל מחזיק גאידמק בקיסריה במקרקעין בשטח של כ-7 דונם.

גם בימי השיא, של עד לפני חצי שנה, שוויו של הנכס היה רחוק מאוד מלהגיע לסכום אותו דורש גאידמק, והיום אנשי נדל"ן מקומיים מעריכים אותו בלא יותר מ-14 מיליון דולר, מחיר שלוקח בחשבון את העובדה כי הם רציפים וצמודים.

"הופתעתי לשמוע שהוא רוצה למכור את הנכס, משום שעל אחד מהמגרשים הוא מקדם תוכנית בנייה לוילה חדשה", סיפר איש נדל”ן מקיסריה. באשר למחיר אומר האיש כי "הוא גבוה ביותר מפי 2 מהערך של המגרשים. גם אם לוקחים בחשבון שמדובר במגרשים צמודים, עדיין מדובר במחיר מאוד גבוה ולא סביר שמישהו יהיה מוכן לשלם מחיר קרוב לכך".

יש לציין כי גם הווילה של גאידמק בהרצליה פיתוח עומדת למכירה. לפני שבועיים דווח ב-TheMarker כי גאידמק מקיים מו"מ למכירתו במחיר של 4.5 מיליון דולר, לאחר למעלה משנה בה הוא ניסה למכור את הווילה בכ-5 מיליון דולר, ללא הצלחה. מדובר בווילה בת 3 קומות עם מרתף ברחוב חבצלת השרון, הממוקמת בסמוך לכיכר דה שליט. גודלה הבנוי הוא כ-675 מ"ר והיא יושבת על מגרש בגודל דונם. נודע כי מתקיימים מגעים לרכישת הווילה במחיר של 4-4.5 מיליון דולר.

מעבר לזה, מחזיק גאידמק בשתי דירות בפרוייקט היוקרה כפר דוד בירושלים: דירת פנטהאוז של 220 מ"ר ברחוב יישמח מלך, עם מרפסות של 220 מ"ר נוספים. לפני כשנתיים רכש אותה גאידמק ב-2.8 מיליון דולר. השווי הדולרי של הנכס הגיע בתחילת השנה ליותר מ-4 מיליון דולר, ואולם עם הקפאון בנכסי היוקרה בירושלים, ירד השווי. אנשי נדל'ן מקומיים מעריכים שהשווי כיום יכול להגיע לכ-3.5 מיליון דולר, ואולם גם כך קשה למצוא לו קונה. בנוסף מחזיק גאידמק בדירת 120 מ"ר ברחוב נאות דשא, אותה רכש לפני למעלה משנה ב-750 אלף דולר. באחרונה אף שיפץ אותה. דירה זו לא שינתה מהותית מערכה מאז נרכשה.

נודע, כי גאידמק מיעט להשתמש בשתי הדירות הירושלמיות, ואולם מפעם לפעם קיים אירועים חברתיים בדירת הפנטהאוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully