וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן ציגה התפטר מתפקידו במנשנגלדבאך

מי ששימש כמאמן לצידו של האנס מייר החליט לסיים את תפקידו. "בילד": היחסים בין השניים היו עכורים. מייר דרש לשחרר שחקנים בינואר

זעזוע נוסף בבורוסיה מנשנגלדבאך, קבוצתם הגרמנית של גל אלברמן ורוברטו קולאוטי. כריסטיאן ציגה, מי ששימש כמאמן לצידו של האנס מייר, התפטר הערב (שני) מתפקידו. ציגה בן ה-36 שימש בתחילת העונה כמנהל ספורטיבי בשורות העולה החדשה לבונדסליגה ולאחר פיטוריו של המאמן ההולנדי, חוס לוהוקאי, מונה למאמן זמני ונשאר על הקווים לצידו של מייר.

ציגה הסביר את ההחלטה בסיבות אישיות, אך ב"בילד" פורסם כי בינו לבין מייר שוררת מערכת יחסים עכורה וכי השניים לא מסתדרים. על פי הדיווח, מייר מעוניין לשחרר שחקנים ולצרף אחרים בחלון ההעברות, ואילו ציגה מאמין כי הסגל הקיים יכול להשאיר את הקבוצה בליגה. ציגה אגב, לא נסע עם הקבוצה למשחק האימון מול מכבי נתניה שנערך אתמול (0:1 לנתניה).

"אני מאחל לקבוצה את הטוב ביותר. אני משוכנע שהקבוצה תיראה אחרת לאחר פגרת החורף", אמר ציגה. על יחסיו עם מייר אמר: "הסיבות להתפטרות שלי הן פרטיות ואישיות. אני מרחיק את עצמי משאר הספקולציות". מנשנגלדבאך סיימה את הסיבוב הראשון בבונדסליגה במקום האחרון עם 11 נקודות מ-17 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully