וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או ג'יי סימפסון ירצה עד 33 שנות מאסר

5.12.2008 / 20:37

13 שנה לאחר שזוכה מרצח כפול, נגזר על כוכב הפוטבול עונש מאסר בגין שוד מזוין של סוחרי פריטי אספנות. סימפסון: "אני מצטער"

כוכב הפוטבול או ג'יי סימפסון נידון היום (שישי) למאסר בפועל בגין שוד מזוין. חבר מושבעים הרשיע אותו לפני כחודשיים ב-12 סעיפי אישום שוד מזוין של שני סוחרים בפריטי אספנות מתחום הספורט בספטמבר 2007. סימפסון צפוי לרצות בין 15 ל-33 שנות מאסר. הוא נידון ל-15 שנות מאסר בגין חטיפה, שש שנים נוספות בגין שימוש בנשק קטלני במהלך העבירה ו-12 שנים בגין תקיפה. בית המשפט קבע כי יוכל להגיש בקשה לחנינה לאחר תשע שנים.

סימפסון פרץ עם חמישה בני אדם נוספים לתוך חדר במלון בו שהו הסוחרים ולאחר שאיים עליהם נמלט עם סחורה בשווי אלפי דולרים. שותפיו של סימפסון הודו באשמה והפכו לעדי תביעה נגדו.

"אני מצטער, מצטער, לא התכוונתי לפגוע באיש ולא התכוונתי לגנוב דבר", אמר סימפסון בן ה-61 בנאום שנמשך חמש דקות, לפני הישמע גזר הדין. השופטת ג'קי גלאס דחתה את התנצלותו ואמרה: "זה היה הרבה יותר מטיפשות". השופטת הכחישה כי לגזר הדין היה קשר למשפטו מעורר המחלוקת של סימפסון, שנערך לפני 13 שנים וזכה לכינוי "משפט המאה" בארצות הברית.

סימפסון זוכה ב-1995 מרצח אשתו לשעבר ניקול בראון סימפסון וחברה רון גולדמן בלוס אנג'לס. "אני לא כאן כדי לנסות ולהעניש על כל דבר אחר", ציינה השופטת. לעומת זאת, פרקליטו של סימפסון, ייל גלנטר, טען שעברו של מרשו, שנחשב בעיני רבים כמי שחמק מהצדק, היווה גורם בהרשעתו הנוכחית.

אביו של גולדמן, פרד, אמר מחוץ לבית המשפט: "אנחנו נרגשים. זה רגע מתוק-מריר לדעת שבן הזונה הזה הולך לשבת בכלא זמן ממושך מאוד. זה מילא אותנו סיפוק לראות אותו בשלשלאות כפי שמתאים לו". קומץ מעריצים הפגין מחוץ לאולם וטען לחפותו של סימפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully