וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל ברודי הודיע רשמית על התמודדותו בליכוד

פנחס וולף

25.11.2008 / 12:50

כדורסלן מכבי ת"א לשעבר התקבל באהדה רבה על ידי יו"ר הליכוד נתניהו. לדבריו, החברה והחינוך צריכים להיות בראש סדר העדיפות הלאומי

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

הקפטן לשעבר של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, טל ברודי, הודיע בצהרים (שלישי) באופן רשמי על התמודדותו בפריימריז של הליכוד לכנסת. במסיבת עיתונאים שכינס יחד עם יו"ר המפלגה בנימין נתניהו, אמר ברודי כי "מזה שנים רבות אני עוסק בפעילות ציבורית למען הנוער, החינוך והספורט ואני מאמין כי בפוליטיקה אוכל לחולל שינוי אמיתי".

ברודי בן ה-65 הסביר כי הוא מגיש את מועמדותו לפריימריז של הליכוד "כדי להעמיד את החברה והחינוך בראש סדר העדיפות הלאומי, מתוך אמונה והזדהות עם האג'נדה החברתית והחינוכית של הליכוד בראשותו של נתניהו. אני חושב ששינוי בתחומים הללו ומהפכה בתחום הספורט יוכלו לבוא רק במסגרת התנועה הגדולה והערכית בישראל".

נתניהו אמר במסיבת העיתונאים כי "לפני שנתיים באמצעות יוסי פלד, נודע לי שטל ברודי רוצה להצטרף לליכוד. קיימתי עימו מספר פגישות והוא החליט להצטרף. הוא סמל לספורט הישראלי, הוא תרם המון לישראל למען הספורט. עלינו להקצות לספורט הרבה יותר ערכים, אנחנו רוצים שטל יעסוק בזה במימדים ארציים. אני אקים תוכנית ספורט כחלק בלתי נפרד ממהפכת החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully