וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשם עושה טוב לשוורים

ירון אדרי

13.9.2008 / 16:21

נהגי קבוצות רד בול הפתיעו במקצי הדירוג. סבסטיאן וטל יזנק ראשון ומארק וובר שלישי. רייקונן והמילטון יזנקו רק במקומות ה-14 ו-15

גשם שוטף מקבל את באי מסלול מונזה האיטלקי, לקראת מירוץ הגרנד פרי שייערך מחר (15:00, שידור חי +5). ואם לא מספיקים אירועי המירוץ של השבוע שבעבר מבלגיה, שימו לב למה שהניב מקצה הדירוג הקובע את סדר הזינוק למחר. התנאים הרטובים כך ידוע, מצמצמים את הפערים בין הקבוצות, אך גם רועי השחורות לא שיערו עד כמה.

חלקו השני של מקצה הדירוג (Q2), הסתיים כששלושה מנהגי הצמרת מודחים. רוברט קוביצה (ב.מ.וו), קימי רייקונן (פרארי) ולואיס המילטון (מקלארן), יזנקו מחר מהמקומות 11, 14 ו-15 בהתאמה. עובדה זאת לא רק שמשנה את התמונה לגבי טבלת האליפות, אלא גם מבטיחה אקשן רווי במירוץ מחר, ולא רק במי הגשמים.

נהגי קבוצות הצמרת שכן מצאו עצמם בעשירייה הראשונה, הם הייקי קובליינן (מקלארן), פליפה מאסה (פרארי) וניקו רוזברג (ב.מ.וו). אולם אף אחד מהם לא יזנק מעמדת הפול פוזישן מחר. הטוב מהשלושה הוא קובליינן שייזנק מחר מהמקום השני והבאים בתור הם מאסה שיזנק שישי והיידפלד שיזנק עשירי.

את ההפתעה של היום עושות צמד קבוצות השור האדום. סבסטיאן וטל (טורו רוסו), אחד הכישרונות היותר גדולים של הסבב שכבר הוכיח כי מקומו באחת מקבוצות הצמרת, מצליח להתמודד בצורה הטובה ביותר עם תנאי המסלול הרטובים. וטל קובע את ההקפה הטוב ביותר עם זמן של 1:37.555 דק', מהיר ב-76 אלפיות השנייה מקובליינן. חברו לקבוצה, סבסטיאן בורדה, מתמקם בעמדה הזינוק הרביעית. עוד מפתיע הוא נהג קבוצת רד בול, מארק וובר, שיזנק שלישי. השור הרביעי של רד בול, דייוויד קולטהארד הוותיק אשר יפרוש בתום העונה, לא מצליח לתרגם את ניסיונו הרב למהירות והוא יזנק מהמקום ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully