וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: אין שינויים בפרארי

ירון אדרי

3.9.2008 / 10:25

פליפה מאסה וקימי רייקונן, ימשיכו לנהוג במדי קבוצת הפורמולה 1 של פרארי גם בעונת המירוצים 2009

הרכב מנצח לא מחליפים. אבל מה קורה כשההרכב מנצח באופן חלקי? גם אם אליפות הנהגים לא תלך השנה לאחד מנהגי פרארי, צ'אנס נוסף הם יקבלו בעונה הבאה. השבוע הודיעה קבוצת הפורמולה 1 האיטלקית כי פליפה מאסה וקימי רייקונן ימשיכו לנהוג את המכוניות האדומות גם בעונת המירוצים הבאה. בכך, עוצרת הקבוצה את גל הספוקלוציות לגבי עתידו של רייקונן, שנראה כאילו שבע מהליגה הבכירה בעולם.

ההצהרה של פרארי, 6 מירוצים לסיום העונה, פותרת סימן שאלה נוסף. מזה זמן ששמועות מדברות על כך שאלוף העולם פעמיים בעבר פרננדו אלונסו, פוזל גם הוא לכיוון הסוס הצוהל, וכעת מתברר כי הן אינן נכונות והספרדי של רנו יאלץ להתאזר בסבלנות עונה אחת נוספת לפחות. מבחינתו, ההצעה הטובה ביותר פרט להבטחותיו של פלאביו בריאטורה כי בעונה הבאה תהיה הרנו תחרותית יותר, היא מכיוון הונדה. אלא שלא נראה כי הספרדי יעשה זאת, בעיקר לנוכח העובדה כי יאלץ להמשיך ולהתמודד על פירורי הנקודות.

בשלב זה של העונה, נראה כי הקרב על אליפות הנהגים יהיה בין לואיס המילטון (מקלארן) ומאסה. רייקונן, בעיקר לאור המירוץ האחרון, נראה רחוק משם. בשנה שעברה בשלב זה של העונה המצב היה הפוך ומאסה היה זה שעזר לרייקונן לצבור יותר נקודות. האם העונה יתהפכו היוצרות? בכדי לדעת זאת, נאלץ להמתין למירוץ הקרוב שיערך ביום ראשון בבלגיה.

שאלת היום: בשלב זה של העונה, לאיזה נהג צריכה לתת פרארי את היתרון במאבק לאליפות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully