וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו מתחילה העונה האמיתית"

10.8.2008 / 13:40

מכבי ת"א מוכנה לגביע הטוטו נגד מכבי פ"ת (20:15, שידור ישיר ב-5+ לייב), ישראלביץ' דרוך. שירזי לא מרוצה ששחקניו לא מנצלים את החופש

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה למשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו (שני, 20:30, וינטר). כל שחקני הקבוצה עברו בבקרה התקציבית ולרשותו של המאמן רן בן שמעון יעמוד הערב סגל מלא למעט החלוץ יניב עזרן, שממשיך בהליך השיקום ובטיפולים בברכו הפגועה, והקשר אורי שטרית, שלא התאמן עם הקבוצה, וייעדר עקב חשש לשבר מאמץ.

"אנו מתחילים את העונה, ונקווה שנתחיל ברגל ימין", אמר קשר הרכש ג'יזרמו ישראלביץ', לקראת המשחק, כשזיכרון ה-4:1 במשחק האימון נגד אשדוד עוד טרי בראשו. "זה אומנם לא משחק בית שלנו, אבל אני מקווה שיהיה הרבה קהל. עכשיו מתחילה העונה האמיתית. אנחנו משחקים על נקודות, וזה מה שחשוב לנו". איזה מכבי תל אביב נראה העונה? "יש לנו שחקנים מצוינים ומאמן טוב, מועדון גדול, ואנחנו צריכים ללכת על גביע הטוטו, גביע המדינה והליגה", השיב ישראלביץ'. לגבי התאקלמותו האישית, אמר ישראלביץ': "אני שמח מאוד שהגעתי למכבי תל אביב. מהיום הראשון שלי כאן, כבר הרגשתי אחד מהם והלוואי שזה ימשיך ככה".

המאמן רן בן שמעון, שהרגיש את לחץ הקהל וביקורת התקשורת במהלך השבוע האחרון, מתייחס למשחק הרשמי הראשון של הקבוצה. "זה לא מבחן גמר, אפשר להגיד שזה מבחן חצי. יותר חשוב לי שנראה מחר איזשהו חוזק של הקבוצה, נראה לאוהדים דרך ונראה סוג של תוצאה של עבודה טובה שנעשתה במהלך החודש וחצי האחרונים". בן שמעון נשאל לגבי התבוסה לאשדוד בשבוע שעבר, וענה: "לא הייתה לנו נפילה ביכולת באשדוד, זה היה רק משחק אימון ומחר זה משחק אחר לגמרי. הוא חשוב למכבי תל אביב ונשתדל לעשות בו דברים טובים".

המאמן התבקש להתייחס ליכולת החלשה שמציגה בית"ר ירושלים, ונשאל האם זה מגביר את הסיכויים של מכבי תל אביב העונה. "כרגע מכבי תל אביב לא יכולה לדבר על אף קבוצה אחרת. ברגע שהיכולות שלנו יגיעו למיצוי הפוטנציאל הגבוה שלנו, נוכל להתייחס גם למועדונים אחרים. כרגע כולנו מתייחסים רק למכבי תל אביב". בן שמעון נשאל האם הוא מתכוון לשחק מול מכבי פתח תקווה בהרכב החזק שעומד לרשותו, והשיב: "אני עדיין של בשלב של בחינת דברים, אבל זה לא אומר שההרכב החזק לא ישחק. יש לנו גם מספר פצועים שנצטרך לבחון את מצבם, אבל בעיקרון ישחק הרכב טוב וחזק של מכבי תל אביב".

המאמן נשאל כיצד מתאקלף דולי ג'ונסון, וענה: "טוב מאוד. מיום ליום הוא מתאקלם יותר טוב. צריך לתת לו זמן. יש לפעמים קצת חוסר סבלנות לגבי שחקנים שמגיעים, ולי יש סבלנות. הוא שחקן ברמה גבוהה, הוא יהיה טוב השנה".

המאמן שהגיע העונה למכבי תל אביב, התייחס גם לסוגית הקהל: "אנו צריכים לתת לקהל שלנו להרגיש טוב כקבוצה. הקהל מבין כדורגל, אי אפשר לעשות ספינים. הקהל רוצה לראות קבוצה טובה, ויש לתת לו את זה. יש במועדון הזה עוצמה שהתבטאה אפילו בכבוד שעשו לרלף קליין, לאדם הגדול הזה. זה מחייב גם את השחקנים".

נראה שדולי ג'ונסון יערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הפותח, כאשר אחד השינויים הנוספים שמתכנן רן בן שמעון הוא הצבתו של המגן הצעיר תום מנשרוב בעמדת המגן השמאלי. בחוליה הקדמית צפויים לשתף פעולה מאור בוזגלו, איליה יבוריאן ויאניק קמנאן.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב (אבי יחיאל), תום מנשרוב, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון, רודי חדד, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, יאניק קמנאן.

מלאבסים, נצלו את ימי החופשה ואל תגיעו עייפים לעבודה

מכבי פתח תקווה אתמול בערב (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. בקבוצה ייבחנו שני בלמים, הבלם ממאלי ג'יבריל קונטה והבלם הברזילאי רוג'ריו דה סאנטוס. הקבוצה תחסר לפחות ארבעה שחקנים: המגן השמאלי קובי גנון סובל מקרע חלקי ברצועה ואת מקומו ימלא נאור פסר. הבלם מוראד מגמאדוב סובל מכאבי גב. לפחות אחד משני הבלמים הנבחנים יפתח, ואחד מהם גם יוחתם כנראה עד סוף השבוע.

הבלם ניצן דמארי ישולב אף הוא במשחק, אך לא ברור האם יפתח. השחקן השלישי שייחסר הוא עידן מליחי, שאתמול בבוקר התברר כי הוא לא עבר בבקרת התקציבים לאחר שביקש לשנות פרטים בחוזהו. החלוץ טל בן חיים, שסובל מאז המחנה משבר בעצם הבריח, ייעדר אף הוא. החלוץ הארגנטינאי פאבלו בסטיאניני, והחלוץ האורוגוואי רוברטו סאנצ'ז יפתחו בחוד.

בקבוצה מקווים שאוהדים רבים יגיעו לעודד למרות שהמשחק הביתי יתקיים בווינטר. הבלם איסמעיל עאמר, שחתם לפני כשלושה שבועות על חוזה לשנתיים, יפתח בעמדת המגן הימני. המאמן ניצן שירזי הביע כעס על שחקניו במהלך השבוע האחרון באימונים, בטענה שהם לא מנצלים את ימי החופשה ומגיעים לאימון עייפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully