וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עם ניצחון ראשון העונה על ראשון

20.10.2001 / 21:16

דוד אמסלם כבש פנדל בדקה ה- 90 והעניק לקבוצתו נצחון בכורה העונה, 0:1 בטדי על ראשל"צ, שאיבדה את המקום הראשון

כל כך הרבה זמן חיכו אוהדי בית"ר ירושלים לרגע הזה. אחרי האיום המתמשך של פירוק הקבוצה, ואחרי שפתחה את העונה באיחור ובהרכב טלאים, השיגה הערב קבוצתו של יוסי מזרחי את נצחונה הראשון העונה, כשגברה 0:1 ב'טדי' על עירוני ראשל"צ, המוליכה ערב המחזור. בית"ר לא הפגינה משחק גדול, אבל היא חייבת את הנצחון בעיקר לשניים: השוער איציק קורנפיין שפשוט נעל את השער, והקהל התומך והמפרגן שלא הפסיק לעודד את קבוצתו. תודה מיוחדת צריכה לשלוח בית"ר גם לשופט, אריק חיימוביץ', אשר העניק לה פנדל שנוי במחלוקת בדקה ה-90, אותו תירגם המגן דוד אמסלם לשער נצחון.

לעיני אלפי הצופים הנלהבים ב'טדי' עלתה בית"ר לכר הדשא במטרה להשיג סוף סוף את הנצחון המיוחל. מנור חסן, אשר כבש במשחק הבכורה שלו במדי בית"ר (1:1 מול מכבי פ"ת), קיבל קרדיט ממאמנו ופתח לראשונה בהרכב. סרגיי קונובלוב האוקראיני שיתף עימו פעולה בחוליית הקישור, בעוד ויקטור פאצ'ה מתופקד בחוד.

ראשל"צ, אשר קיוותה לנשום אוויר פסגות גם בתום המשחק, נאלצה להסתדר ללא ויטאלי קורמניצקי ושלו מנשה הפצועים. חיים חג'ג', שכבש את שער הנצחון מול מכבי נתניה במחזור הקודם, פתח בקישור ביחד עם סיאד חלילוביץ' הבוסני וקונסטנטין ויז'וניק. שי הולצמן שיחק בחוד, בעוד הבלם הצ'כי תומאס טטקה המתין על הספסל.

מחצית ראשונה: קורנפיין במיטבו

דקות הפתיחה היו שייכות לקבוצה המארחת. בדקה ה-3 שלח תמאש שאנדור בכדור חכם את פאצ'ה, אולם מירוסלאב פיליפקו היה עירני ויצא בזמן. שתי דקות לאחר מכן ניסה ז'אן טלסניקוב את כוחו בבעיטה מ- 25 מ' שחלפה מעל המשקוף. בדקה ה- 10 זכתה האורחת להזדמנות הטובה הראשונה שלה, כאשר חג'ג' נשלח לעימות של אחד על אחד מול קורנפיין, אולם שוער בית"ר יצא מצוין והציל שער בטוח.

המשחק המשיך להיות קיצבי ומעניין ובדקה ה- 15 נשלח קונובלוב באגף ימין, אולם כדור הרוחב שהעביר לא מצא רגל מסיימת. קורנפיין שמר על שערו עם מספר יציאות טובות לכדורי גובה, אייל בן-עמי בעט כדור חופשי לא מדויק. בדקה ה- 33 ניצל חסן משגה בהגנת ראשל"צ ובעט כדור רוחב חזק שהורחק לקרן שלא נוצלה.

חלפו ארבע דקות, ושוב היה זה קורנפיין שהציל את בית"ר מספיגה, הפעם בזכות יציאה נהדרת לעברו של שי הולצמן, שכבר חשב על כדור ברשת. בדקה ה- 45 הגיע תורו של שוער ראשל"צ פיליפקו להציל את קבוצתו ביציאה טובה לעברו של פאצ'ה.

הקהל מעודד, חג'ג' ופאצ'ה מחמיצים

למחצית השניה עלתה בית"ר י-ם ללא שינוי בהרכבה וזכתה לעידוד מאסיבי של הקהל, שתרם רבות להתלהבות של השחקנים. מצבים מסוכנים לא נראו בדקות הראשונות, אבל הירושלמים החזיקו יותר בכדור. בדקה ה- 63 בעט חלילוביץ' כדור חופשי מסובב ששרק לעמוד השער של קורנפיין, דקה לאחר מכן נגח פאצ'ה מקרוב ולא החמיץ בהרבה את המסגרת, אחרי הגבהה מהאגף של קונובלוב.

יוסי מזרחי ערך חילוף בדקה ה- 66 כשזרק למערכה את מוטי מנחם במקומו של חסן שהתעייף, ושלוש דקות לאחר מכן שוב היה זה פאצ'ה שאיחר רק במעט לכדור רוחב מסוכן מאוד של איתן מזרחי. בדקה ה-72
ביצע גיורא שפיגל חילוף משלו - שלומי דאהן על חשבון אבי פיטוסי. בדקה ה- 75 מצא עצמו חג'ג' לבד מול קורנפיין, בפעם השניה במשחק, אבל שוער בית"ר באינסטינקט נהדר שוב מנע שער בטוח.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

דקה 90 - אמסלם כובש

בדקה ה- 90 התפרץ הר הגעש בטדי: תומר אליהו ספק הכשיל ברחבה את קונובלוב, וזה הספיק לאריק חיימוביץ' כדי להצביע על הנקודה הלבנה. דוד אמסלם הוותיק ביצע את הבעיטה בקור רוח וירה כדור למשקוף ופנימה - 0:1 לבית"ר ירושלים, האוהדים בטירוף.

דקות הסיום לוו בשריקות צורמות של הקהל המקומי שפשוט התחנן לשופט שישרוק, והשריקה אכן הגיעה בסיומן של ארבע דקות תוספת זמן. 0:1 לבית"ר בסיום, נצחון בכורה שלה העונה שמעלה אותה מעל לקו האדום. ראשל"צ ושפיגל איבדו את המקום הראשון למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully