וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה יהיה, ווילי?

המטס שוב הפסידו, 7:3 לפלורידה, רנדולף עדיין מקבל גיבוי. מת ג'רמי גונזאלס, לשעבר מגיש בליגה, נהרג בונצואלה ממכת ברק

בשבועות הקרובים יחולו שיבושים קשים בסיקורי הליגה היומיים. מלבד סופי השבוע, חלק נרחב מהסיקורים יהיה מקוצר. נשתדל להחזיר את המדור לפעילות מלאה במהירות האפשרית.

ותחילה, חדשות עצובות: ג'רמי גונזאלס, שהגיש בליגה עד 2006, מת בונצואלה כתוצאה ממכת ברק ישירה שספג בעודו מבלה בחוף הים. "זה כל כך מצער שבחור צעיר ונחמד נהרג כך", אמר לו פינלה, מאמן שיקגו קאבס שאימן אותו בטמפה ביי, "מאוד חיבבתי אותו". בן 33 היה במותו.

AL: לאחר הסוויפ שספגה באוקלנד התאוששה בוסטון וניצחה את סיאטל 3:5. ניו יורק יאנקיז הגיעה לסדרה בבולטימור, שקטעה לה רצף של חמישה ניצחונות וגברה עליה 1:6. סקוט קאזמיר המשיך ביכולת הטובה, וניצח עם טמפה ביי את טקסס 3:7. שון מרקום וטורונטו הכניעו את קנזס סיטי 2:7, שיקגו וייט סוקס הכניעה את קליבלנד בביתה 3:6 והאיינג'לס ניצחו את דטרויט 0:1 לאחר 12 אינינגים.

NL: ווילי רנדולף ממשיך לקבל גיבוי מהנהלת המטס, אבל הקבוצה הכבויה שלו נוצחה על ידי פלורידה 7:3. ברנדון ווב ספג הפסד שני העונה, הפעם במשחק שבו היה גרוע - 7:3 לאטלנטה על אריזונה. מילווקי ניצחה בוושינגטון 3:4, שיקגו קאבס עברה את לוס אנג'לס דודג'רס 1:3 ופילדלפיה מחצה בצורה ברוטאלית את קולורדו - 5:20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully