וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסה יזנק ראשון בטורקיה

ירון אדרי

10.5.2008 / 18:29

נהגה הברזילאי של פרארי יזנק מעמדת ה'פול פוזישן' בגרנד-פרי הטורקי. קובאליינן מתאושש מהתאונה עם המקום השני

הגרנד פרי הטורקי, מירוץ הפורמולה 1 הקרוב ביותר למדינתנו, יוזנק מחר כשבעמדת ה'פול פוזישן' ניצב בפעם השלישית ברציפות נהגה הברזילאי של פרארי פליפה מאסה. מאסה קבע זמן של 1:27.617 דקות במקצה הדרוג השלישי והקובע למירוץ. אלוף העולם ובן קבוצתו של מאסה קימי רייקונן, יזנק רק מהמקום הרביעי.

איטי ממאסה בשתי עשיריות השנייה הוא הייקי קובאליינן מקבוצת מקלארן מרצדס, שיזנק מחר מהמקום השני. את המירוץ האחרון שנערך לפני שבועיים בספרד, סיים קובאליינן בתאונה שהותירה את הצופים חסרי פעימה למשך זמן ממושך. למרות המראה הקשה של מכונית המקלארן תקועה עמוק בקיר הצמיגים ובזכות אמצעי הבטיחות המחמירים, הפגיעות היו קלות והנהג הפיני חוזר לעצמו בזמן שיא. בן קבוצתו של קובאליינן, לואיס המילטון, יזנק שלישי.

רוברט קוביצה מב.מ.וו ממשיך להציג יכולת טובה עם המקום החמישי ומקדים את בן קבוצתו ניק היידפלד שייזנק מהמקום התשיעי. קבוצת רד בול שוב מפתיעה את כולם עם הכנסת שתי מכוניותיה לעשרייה הראשונה עם מארק וובר שיזנק מהמקום השישי ודייוויד קולטהארד מהמקום העשירי. פרננדו אלונסו מרנו יזנק שביעי ויארנו טרולי מטויוטה שמיני.

20 נהגים יקחו חלק במירוץ של מחר לאחר הודעתה של קבוצת סופר אגורי על סיום דרכה בליגה היקרה בעולם. פרישתה של הקבוצה היפנית מעמיד שוב בסימן שאלה את חזונו של ברני אקלסטון, בעל הבית של הפורמולה 1, לגריד של 24 נהגים (12 קבוצות).

שאלת היום: מי מנהגי פרארי יציג תוצאה טובה יותר במירוץ הטורקי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully