וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א, בקושי

13.10.2001 / 21:32

ניצחון מינימלי על קרית-גת הספיק לאדומים ארבעה ימים לפני צ'לסי. קשטן יודע שזה לא יספיק אפילו להפסד מכובד מול האנגלים


הפועל ת"א עשתה את העבודה כאשר גברה 1:0 בחוץ על מכבי קרית-גת משער שהבקיע סרגיי קלשצ'נקו בדקה ה-70, הראשון שלו העונה. המשחק נערך לעיניו של עוזר מאמן צ'לסי, שהגיע על-מנת 'לרגל' אחרי יריבת קבוצתו ביום חמישי בסיבוב השני בגביע אופ"א. עבור גילי לנדאו, מאמן קרית-גת, היה זה הפסד מול קבוצת נעוריו.

הפועל ת"א עלתה לכר הדשא באיצטדיון באשקלון בהרכב מלא, שאמור היה להספיק מול יריבתה. שביט אלימלך, שנפצע במשחק מול גזיאנטפספור הטורקית בגביע אופ"א, פתח בין הקורות. מילאן אוסטרץ הסלובני החלים מפציעה ושיתף פעולה בהתקפה עם סרגיי קלשצ'נקו. אסי דומב, שנטש את האימון ביום חמישי בשל כאבים, פתח במרכז ההגנה ביחד עם שמעון גרשון.

קרית-גת, העולה החדשה, הגיעה במוראל גבוה אחרי ה- 1:2 המדהים ב'טדי' על בית"ר ירושלים ורצתה להמשיך את המומנטום. תוכניות החיזוק של המאמן, גילי לנדאו, עדיין לא יצאו אל הפועל, ולכן הוא בנה בעיקר על ההתלהבות של שחקניו מול היריבה העדיפה. יוסי גורדנה ואנדריאס פרוחננקובס שיתפו פעולה בחלק הקידמי, בעוד רפי כהן, הבינ"ל לשעבר, עמד בין הקורות.

מחצית ראשונה: הפועל לוחצת, רפי כהן מצוין


שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות בדקות הפתיחה. יוסי גורדנה יכול היה להעלות את המארחת ליתרון אך נכשל מול אלימלך, כשגם יוסי אבוקסיס איבד הזדמנות משלו. בדקה ה- 11 הצליח רפי כהן להדוף ולמנוע שער מקלצ'נקו ואת הכדור החוזר נעץ אבוקסיס בקורה. החמצה גדולה של האדומים. בדקה ה- 27 קיבל סלים טועמה מסירה חכמה מאישטוואן פישונט וירה כדור חזק מקצה הרחבה ש'גילח' את משקוף השער של קרית-גת.

רפי כהן הפגין יכולת גבוהה בשער קרית-גת ובדקה ה- 31 הדף לקרן בעיטה חזקה נוספת של פישונט. בדקה ה- 40 יכול היה גורדנה להעלות את המארחת ליתרון, אולם נגח מקרוב סמוך לעמוד. דקה למחצית שוב היה זה רפי כהן ששמר על שער נקי. 0:0 במחצית, המשחק לא מתעלה לרמה גבוהה.

קלשצ'נקו מכריע את המשחק


מגמת המשחק לא השתנתה גם בפתיחת המחצית השניה. שתי הקבוצות לא ערכו חילופים, אבל התנועה על המגרש היתה חד-סיטרית - לכיוון
השער של קרית-גת, שהתגוננה יותר ויותר. בדקה ה- 48 בעט אבוקסיס כדור חופשי מעמדה טובה הישר לחומה.

החלוצים של הפועל ת"א הגיעו ללא מעט הזדמנויות אבל 'סבלו' מפירגון יתר ומיעטו לבעוט לעבר השער. בדקה ה- 70 הצליחה סוף סוף הפועל ת"א לתרגם את שליטתה לשערים: אבוקסיס הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה וקלצ'נקו, מהשחקנים הנמוכים על כר הדשא, התרומם היטב ונגח מ- 5 מ' לרשת - 1:0 להפועל ת"א, שער בכורה העונה של החלוץ המולדבי.

בן לוז עוד הספיק להיכנס במקומו של פישונט הבינוני, אולם לא השפיע יותר מדי על המשחק. 1:0 קטן להפועל ת"א בסיום והקבוצה של קשטן יכולה להתכונן בראש שקט לקראת המשחק מול צ'לסי. עם יכולת כזו, אין לאדומים הרבה סיכוי לחולל הפתעה מול קבוצת הפאר מאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully