וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארטינג: עונת המירוצים נפתחת

3.4.2008 / 18:07

קארטינג עושים לא רק בשביל הכיף. הליגות המקצועניות נכנסות בפול גז לעונת המירוצים של 2008

ספורט הקארטינג המקצועני נכנס מחר (שישי) לעונת 2008. מסלול הקארטינג הפתוח השוכן בפארק מיני ישראל בלטרון, יארח את המירוץ הראשון לעונה בליגת 'פורמולה ימאהה' וליגת 'טווין קאפ'. מדובר על שתי הליגות המקצועניות ביותר כיום בישראל המנוהלות בהתאם לתקנוני המירוצים הבינלאומיים של ה-CIK, סמכות הקארטינג העולמית.

'פורמולה ימאהה' היא הליגה הבכירה והקארטים הם בבעלותם של הנהגים. אל קארט המירוץ משודך מנוע 2 פעימות של ימאהה בנפח 100 סמ"ק שהספקו 16 כוחות סוס. נהגי קארטינג שאין ברשותם קארט פרטי, יכולים להצטרף לליגת 'טווין קאפ' בה הם יכולים להשכיר אחד ליום המירוצים. כאן מדובר על שני מנועי 4 פעימות בנפח של 160 סמ"ק כל אחד ובהספק משותף של 11 כ"ס.

מארגנת עונת המירוצים היא עמותת ק.ס.מ (קארטינג ספורט מוטורי) ועל הפקתה וניהולה של העונה הופקד ירון אדרי, מוותיקי ענף הקארטינג בישראל. לדבריו של אדרי, צפויה עונה קשה מאוד מבחינת הארגון והניהול מכיוון שמדובר על יישור קו מול הנהוג בעולם. במסגרת חוק הנהיגה הספורטיבית, יכריז בקרוב משרד ספורט על הקמתה של התאחדות הקארטינג הישראלית, גוף שיעזור לספורטאים בישראל לקבל הכרה בכל העולם.

יום המירוצים יפתח בשעה 12:00 עם אימונים חופשיים של הנהגים ובשעה 14:00 בצהריים ינתן אות הזינוק לנהגים.

  • עוד באותו נושא:
  • קארטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully