וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "הרמה בליגה השנייה בשוויץ ובליגת העל די שווה"

30.3.2008 / 15:59

משה אוחיון, מהאחראים לפריחה של אשדוד, נדרש להבדלים בין הליגות בהן שיחק. "ברור לי שיגיעו הצעות מקבוצות גדולות, ואשמח על כך"

הרבה חיוכים נראו הבוקר (ראשון) באשדוד לאחר הנצחון הביתי אמש, 1:2 על הפועל תל אביב. שמחת הניצחון נפגמה מעט אחרי שבתום המשחק נשדדו כל ההכנסות מהמשחק, בסך של למעלה ממאה אלף שקלים, מידיו של הקופאי טל אספורמס וזאת לאחר שרעולי פנים ארבו מתחת לביתו ושדדו ממנו את התיק ובו הכסף ממכירת הכרטיסים למשחק. משטרת אשדוד פתחה בחקירה וכבר אמש תושאל הקופאי אודות המקרה.

כמו בכל התקופה האחרונה, השניים שבלטו מעל כולם אתמול בניצחון על האדומים, היו שני שחקני הרכש שהגיעו בינואר, הקשר משה אוחיון והחלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב שלא מפסיק לכבוש. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "תענוג לשחק עם השניים האלה. משה אוחיון הוא המנהיג שלנו על המגרש ודימיטאר חלוץ מדהים. זה לא רק הגולים, זו גם הנוכחות שלו על המגרש. הוא ללא ספק אחד הטובים שהיו כאן. אני לא רוצה לחשוב על מה שהיה קורה, אם שניהם לא היו מגיעים לאשדוד בינואר. היינו יורדים ליגה בוודאות".

אוחיון, שגדל באשדוד, נקרא לדגל בחלון ההעברות בחודש ינואר ונעתר לבקשת הבעלים, ג'קי בן זקן, לחזור משוויץ ולעזור לקבוצה במאבק ההישארות בליגת העל. "אצלנו בכדורגל, משאירים בליגה אחרי ניצחון אחד ומורידים ליגה אחרי שני הפסדים", אמר היום הקשר שאתמול בישל את המהלך לשער הניצחון, "עדיין לא הבטחנו את ההישארות שלנו בליגה והדרך עוד ארוכה, אני שמח שהקבוצה נמצאת בתקופה טובה. נצטרך להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים במחזורים האחרונים. גם לשחק טוב וגם להביא נקודות, בניגוד למה שהיה בשני הסיבובים הראשונים שבהם לא צברנו נקודות גם במשחקים שהיינו טובים יותר. כרגע הדברים תלויים בנו וזה מאוד חשוב. בשבוע הבא אנחנו מגיעים למשחק גורלי מאוד קשה נגד הרצליה, יריבה שלנו בתחתית, ונצטרך לעשות את העבודה, אחרת כל מה שעשינו עד עכשיו לא שווה".

אוחיון פירגן גם הוא למקרייב: "הוא שחקן מצוין, אחד החלוצים הטובים ששיחקו בישראל. בתור אחד ששיחק כזר במדינה אחרת אני יכול להגיד כמה זה קשה לבוא ולהשתלב בקבוצה חדשה. יש שחקנים שלוקח להם חצי שנה להכיר את הקבוצה, את העיר, את האנשים, אבל דימיטאר עשה את זה כל כך מהר והתאקלם בצורה נפלאה, כל הכבוד לו על זה. אני מקווה שנמשיך לתת יחד את מה שנתנו עד עכשיו".

הקשר, שהגיע בינואר מקבוצת ווינטרתור מהליגה השנייה בשוויץ, דיבר על ההבדלים בין שתי הליגות ואמר: "יש הרבה הבדלים, אם זה ברמת האימונים ואם זה בנושא הרצינות וההתייחסות של שחקנים למקצוע. גם התקשורת שם לא מרימה או מורידה שחקנים אחרי משחק אחד או שניים. הליגה שם מאוד טובה, שמים שם הרבה דגש על כוח ועבודה קשה, אבל מבחינת הרמה אין כל כך הרבה הבדלים מהליגה שלנו. בסך הכל הרמה די שווה".

"אני ממש לא מרגיש כוכב כאן" המשיך אוחיון, "אני עובד קשה ומתמיד, אני תמיד בא ונותן את המקסימום בכל מקום בו אני נמצא וחושב רק על הצלחת הקבוצה. כשאתה משקיע את כולך אז יש תוצאות ואני שמח לעזור לאשדוד. אני ממש לא מרגיש שהליגה כאן קטנה עליי. מי שמכיר אותי יודע שנשארתי אותו משה אוחיון הצנוע".

אוחיון התיייחס גם לכך שבתום העונה הוא צפוי להפוך לאחד מהמלפפונים החמים בשוק ההעברות בישראל: "ברור לי שיגיעו הצעות מקבוצות גדולות ואני אשמח על כך. כשיגיעו הצעות נדבר על זה. כרגע באמת שהדבר היחיד שמעניין אותי זה להשאיר את אשדוד בליגת העל, כי אם לא נשיג את המטרה הזו אז לא עשינו כלום וכל הניצחונות היפים של התקופה האחרונה לא שווים שום דבר.

"אני מקווה שאשדוד תמשיך להציג את אותה היכולת מהשבועיים האחרונים כי המועדון הזה ראוי להישאר בליגת העל וחייבים להשאיר את הקבוצה הזו בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully