וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להיות זהירים עם החזרה של טל"

טל בורשטיין חזר ושותף לעשר דקות בניצחון על רמת גן, אבל צביקה שרף מרגיע: "אני לא חושב שהוא ישחק מול בארסה". בלינקו על התקרית עם בראון: "אלו דברים שקורים"

מכבי ת"א גברה הערב (חמישי) 69:90 על עירוני ר"ג בהיכל נוקיה במשחק שסימל גם את חזרתו שמשחק פעיל של טל בורשטיין, גם את המשוכה האחרונה של הצהובים לפני ברצלונה וגם את המשבר ההולך ומחריף של עירוני ר"ג, משבר שקיבל ביטוי גם בדמות תקרית חריפה בין רובי בלינקו לרוב בראון במהל הרבע הרביעי.

מאמן מכבי ת"א, צביקה שרף, סיכם את המשחק מהזווית שלו: "לא שיחקנו טוב בחצי הראשון ולא היינו מרוכזים. התעוררנו בחצי השני וכל המשחק השתנה, אבל אני לא מתרשם מהחצי הראשון ולא מהחצי השני. המשחק הזה עבר וממוצאי שבת נתחיל לעבוד לכיוון בארסה. יש הרבה עבודה. שום דבר שהיה פה לא קשור לברצלונה". שרף דיבר על חזרתו של טל בורשטיין למשחק פעיל: "אני מאוד מאושר מה-10 דקות שהוא עשה, אבל אני לא חושב שהוא ישחק מול ברצלונה. צריך להיות מאוד זהירים עם החזרה שלו וגם לעמוד בפיתויים אסור לנסות להטיל עליו את כל הלחץ בבת-אחת. גם הוא קצת התרגש. אני שמח שהוא חזר, ושלא יהיו עוד תקלות שיעצרו אותו מהשתלבות שוטפת".

שרף דיבר על החתמתו של גל מקל: "גל מקל הוא ישראלי, צעיר ומוכשר ובוגר מכבי ת"א. הוא גמר את לימודיו בקולג'. אנחנו כל הזמן עובדים על מבטים קצרים וארוכים, אז למה שלא נשתמש באפשרות להביא שחקן לפה, לראות מה קרה לו בקולג'. הוא לא בא להציל אותנו ולקחת עבורנו את גביע אירופה. יש לנו בעיה בגארדים בגלל החוק הרוסי. היום סחטנו את יותם 7 דקות יותר מדי, ובטל לא רצינו להשתמש יותר מדי בחצי השני. קשה למדוד את הדברים האלה, אבל הראש שלנו צריך לעבוד על איך עוזרים לקבוצה".

טל בורשטיין עצמו, ששיחק 10 דקות וקלע 9 נקודות, אמר: "הייתה הרגשה טובה מאוד לחזור ולשחק. התגעגעתי ואני מקווה שהכול מאחורי. אני עדיין חלוד ומהוסס וסובל מחוסר תאום עם השחקנים האחרים".

בלינקו: "אלו דברים שקוראים בלהט המשחק"

מהצד השני, רובי בלינקו התקשה למצוא הסברים להתפרקות של הקבוצה שלו במחצית השניה: "אין לי הסבר, הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שאני מאוד מאוכזב. ידענו שהם יעלו אגרסיביים בחצי השני ולא הצלחנו לעמוד מול זה, היו להם סלים קלים. הם קלעו 61 נקודות במחצית השניה, אבל זו לא בעיה חדשה שלנו. במחצית הראשונה הצלחנו להיות במשחק, אבל בחצי השני, בגלל האגרסיביות שלהם וקבלת החלטות בעייתית שלנו, זה נגרר למומנטום וכשמכבי מקבלת מומנטום ביד אליהו, זה קשה".

בלינקו הגיב לתקרית הקשה בינו לבין רוב בראון במהלך הרבע הרביעי: "רוב בראון הוחלף, ירד לספסל וזרק כמה מילים מיותרות. זה קורה בלהט המשחק. נלך, נירגע, נשב בבית, נחשוב על הכול ונראה מה נעשה", על המשבר שעובר על קבוצתו שהפסידה 4 משחקים ברציפות, אמר המאמן: "אנחנו צריכים לנצח ואז נצא מהמשבר. אני יכול להגיד שאני מאמין בעבודה קשה ובהתמדה, אני מאמין בשחקנים האלה ואני חושב שבכל קבוצה יש תקופות פחות טובות. אנו חווים אחת כזאת וננסה לצאת מזה במשחק הבית הקרוב".

ג'רום ביזלי הוסיף: "התחלנו את המשחק אגרסיביים, קלענו, היה לנו ביטחון, הכול זרם ואז במחצית השנייה רצינו לחזור עם אותה אינטנסיביות ואגרסיביות, אבל זה לא עבד. מכבי קלעה זריקות ופיתחה מומנטום. זה היה קשה. צריך להסיר בפניהם את הכובע. אנחנו לא יכולים לדאוג לגבי מה מכבי תעשה. אם אנחנו נבצע במגרש את מה שאנחנו עובדים עליו באימונים, הכל יהיה בסדר. אתה צריך לדעת לבצע את הדברים שאתה יודע. אם זה קורה, התוצאה כבר תדבר בשם עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully