וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: פרארי יזנקו ראשונים במלזיה

ירון אדרי

22.3.2008 / 13:07

הצבע האדום חוזר ללחיים של קבוצת פרארי. מאסה ייזנק ראשון, רייקונן שני. שתי המקלארניות ספגו עונשים וייזנקו מהמקומות 8 ו-9 בלבד.

שבוע לאחר מירוץ ההשרדות באסטרליה בו כשלה קבוצת פרארי, חוזרים צמד הנהגים במכונית האדומה אל עמדת החוד. למירוץ השני בעונה שיוזנק מחר במלזיה בשעה 9 בבוקר שעון ישראל(שידור ישיר 5+), יזנקו פליפה מאסה מהמקום הראשון וקימי רייקונן מהמקום השני.

צמד נהגי מקלארן, לואיס המילטון והייקי קובלאיינן ספגו עונש של חמישה מקומות כל אחד על עיכוב מכוון במהלך המקצה. כתוצאה מכך, הפיני ייזנק מהמקום השמיני ואילו הבריטי מהמקום התשיעי. עפ"י המשגיחים, קובלאיינן עיכב את מכוניתו של פרננדו אלונסו ואילו המילטון עיכב את מכוניתו של ניק היידפלד.

עקב חשש לגשם, יצאו כל הקבוצות למקצה הדירוג הראשון (Q1) במוד קרב כשאת ההקפה המהירה ביותר, 1:35.205, קובע יארנו טרולי בטויוטה. פרט לטרולי, שאר 15 הנהגים המהירים ב-Q1 המשיכו ל-Q2 כשאת הזמן האיטי מבינהם, 1:36.198, קובע רובנס באריקלו מהונדה שנפסל המירוץ שעבר.

גם במקצה הדירוג השני נרשמו הקפות מהירות מאוד כשהפעם רק 10 ממשיכים למקצה הקובע. בצל החשש לגשם שעדיין לא הגיע, קובע רייקונן זמן של 1:34.188, מהיר בשנייה מזמנו של טרולי. את רשימת 10 הנהגים סוגר פרננדו אלונסו עם זמן של 1:35.140.

בשונה משני המקצים הראשונים, מקצה הדירוג השלישי עומד בסימן אסטרטגיה כשנהגים מסויימים מעדיפים לזנק מעט יותר מאחור תוך שמיכל הדלק במכוניתם מלא יותר. בתום המקצה רשם מאסה את ההקפה המהירה ביותר, 1:35.748, כשבן קבוצתו מצטרף אליו לשורה הראשונה בגריד עם זמן של 1:36.230. יארנו טרולי מטויוטה הרוויח מהעונש שספגו המקלארניות ועלה למקום השלישי, רוברט קוביצה ייזנק רביעי.
התראות הגשם מהיום ימשיכו גם מחר, מה שעלול לשנות לגמרי את אסטרטגיות המירוץ של הקבוצות. באם זה ירד, ובעיקר לנוכח אירועי המירוץ הקודם, צפוי לנו גם הפעם מירוץ עם לא מעט פרישות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully