וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-הפועל ת"א: חגיגה אמיתית בצפון

יצחק סולומון וקרן שמש

28.2.2008 / 14:19

רן בן שמעון ושחקניו בטוחים ביכולתם לעצור את הפועל תל אביב, שבכושרה הנוכחי נראית כמי שבאמת מתכוונת לפצות את אוהדיה

בקריית שמונה הושלמו ההכנות לקראת משחק הבית ביום שבת (17:00, קרית שמונה) מול הפועל תל אביב. להרכב יחזרו המוצהבים, הקפטן יניב לביא והקשר עבאס סוואן. לרשות המאמן רן בן שמעון יעמוד סגל מלא. הבוקר קיים המאמן את האימון המסכם, בסיומו לא הקרין לשחקניו קטעי וידאו כהרגלו. "חייבים לחזור למסלול הניצחונות", זה היה המסר שהעביר לחניכיו. השוער שביט אלימלך, שחזר באמצע השבוע במשחק הגביע באשדוד וגילה יכולת טובה, ימשיך לעמוד בין הקורות.

100 ילדים משדרות הגיעו אתמול לקריית שמונה, ויהיו אורחי הקבוצה. לילדים אורגנו מספר אטרקציות כמו טיול בחרמון. המימון, על חשבון יושב ראש קריית שמונה, איזי שירצקי, שעושה רבות לקידום הקשר בין הקבוצה לקהילה. בקריה אומרים: "אנחנו מזדהים עם תושבי שדרות. מה שהם עוברים היום, אנחנו עברנו במלחמת לבנון השנייה".

בקיבוצי הגליל העליון מורגשת תכונה לקראת הגעתה של הקבוצה האהודה, הפועל תל אביב, וביציע צפויים להיות קיבוצניקים רבים. היום (שישי) נפתחו הקופות באצטדיון העירוני למכירה מוקדמת של כרטיסים, וההערכה היא שהמגרש יהיה מלא עד אפס מקום.

בקריה הייתה שביעות רצון מהגרלת משחקי גביע המדינה, שהועידה להם את קריית אתא מהליגה הארצית. "ניתן להם את כל הכבוד בעולם, אבל במגרש שלנו אין סיבה שלא נעבור אותם", אומר הבלם יניב לביא.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה (וויאם עמאשה) , פיטר אופריקוואיה, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו.

אלי גוטמן ייהנה מסגל מלא

הפועל ת"א ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ בקריית שמונה. סגל שחקנים מלא יעמוד לרשותו של המאמן אלי גוטמן. שני השחקנים הבולגרים, דמיטאר טלקיסקי ואלין טופוזקוב, שערכו אתמול אימון קל, יהיו כשרים למשחק. וואליד בדיר, שסבל מכאבים בשל מתיחה בשריר המפשעה, ערך אימון מלא וגם הוא צפוי לפתוח בהרכב.

נראה כי אלי גוטמן מאמין באותם 11 שחקנים שהביאו לקבוצה יציבות וניצחונות חשובים במשחקים האחרונים, מאחר והסגל שצפוי לפתוח במשחק מחר יהיה זהה לזה שפתח מול מכבי חיפה. גוטמן עבד עם השחקנים באימון על קרנות ומצבים נייחים.

בהפועל ת"א מאמינים כי ניתן לחזור מהצפון עם ניצחון, כזכור המפגש האחרון בין שתי הקבוצות הסתיים בהפסד לאדומים בבלומפילד. "זה משחק לא קל אבל אנחנו חייבים לנצח אותו", אמר אחד השחקנים והוסיף: "יש אווירה טובה בקבוצה אנחנו מאמנים ביכולות שלנו לנצח".

לאחר האימון עלו השחקנים והצוות המקצועי על אוטובוס המועדון, שהסיע אותם היישר לבית מלון בצפון, שם תשהה הקבוצה ותכונן למשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, ברוך דגו, דמיטאר טלקיסקי, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully