וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמש מעל, שלג מתחת

ירון אדרי

7.2.2008 / 17:52

המירוץ השני בסבב ה-WRC מגיע לשבדיה המושלגת. האם יצליח הירבונן להראות ללואב שגם הוא יכול?

סוף השבוע הקרוב אולי יהיה קייצי בישראל, אך בשבדיה, למרות השמש בימים האחרונים, הוא יהיה קייצי פחות. הסבב השני של אליפות הראלי WRC מגיע למדינה הצפונית עם מעל ל-300 ק"מ תחרותיים בשבילים המושלגים. את הניצחון במירוץ הראשון לעונה שנערך לפני שבועיים במונאקו, לקח באופן לא מפתיע סבסטיאן לואב, אולם נראה כי הפעם יהיה לו קל פחות.

ראלי שבדיה של 2007 עמד בסימן מרקוס גרונהולם ובפורד מקווים מאוד שמיקו הירבונן יצליח לחפר על פרישתו. בשנה שעברה סיים הירבונן במקום השלישי והוא צפוי להגיע לפודיום, על הנייר לפחות, גם הפעם כשמבחינתו כל מקום מתחת לראשון יהיה בגדר אכזבה. לואב מבחינתו לא יהיה מוכן לוותר וניצחון כאן יהיה סימן מובהק למתחרים כי המשך העונה עבורם תהיה מאוד קשה.

ובעוד ששני המקומות הראשונים כבר מאוכלסים, תלוי כמובן גם באלת המזל, הקרבות העיקריים יהיו על המקום השלישי. קבוצת סובארו שהפתיעה במונטה קארלו, תרצה לשחזר את ההישג שיעזור להעלות עוד קצת את המוראליות של הקבוצה, אלא שהשאלה הנשאלת היא מה קורה לפטר סולברג. דווקא כריס אטקינסון, הנהג מספר 2 של הקבוצה, הוא שהחזיר את הצבע ללחיים ולא הנורווגי עליו מוטלת רוב האחריות.

מספרי 2 של סיטרואן ופורד, דניאל סורדו ויארי-מאטי לטבלה, ירצו גם הם להוכיח לקבוצות את נחיצותם לאחר מירוץ מאכזב לו הם זכו לפני שבועיים. וכמובן שאסור לשכוח את נהגיה של קבוצת סטובארט, אולי השלישית בטיבה אחרי סיטרואן ופורד. ומה לגבי סוזוקי? נקודת הבכורה שהביא פר-גונאר אנדרסון במונטה קארלו, מעודדת את הקבוצה שמקווה כי גם טוני גרדמייסטר יוסיף משלו. בכל זאת, הוא סיים כאן שישי בשנה שעברה.

בסימן 100

בראלי שבדיה הקרוב יציינו סבסטיאן לואב והנווט הנאמן שלו דניאל אלנה, 100 מירוצי WRC. נכון להיום, ניצחו השניים ב-37 מתוך 99 המירוצים תוך שהם מותירים מאחור לא מעט שיאים מנופצים. בסך הכל עמדו השניים, שמשתפים פעולה כבר 10 שנים, לא פחות מ-61 פעם על הפודיום במסגרתה של ליגת הראלי הבכירה בעולם. ביום ראשון הקרוב נדע אם צמד החמד ישפרו את הנתונים ואם חגיגות ה-100 היו שמחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully