וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טוב שבאת הביתה?

ירון אדרי

31.1.2008 / 17:22

רנו חושפת באופן רשמי את מכונית הפרומולה 1 החדשה שלה. האם שובו של אלונסו יחזיר את הקבוצה לפודיום?

בארוע שערכה היום רנו בפאריז, נחשפה באופן רשמי ה-R28, מכונית המירוץ החדשה לעונת 2008 של סבב הפורמולה 1. ברנו תולים תקוות רבות במכונית החדשה וזאת לאחר העונה המאכזבת לה זכתה הקבוצה ב-2007.

את הדרך לשיפור המיוחל עשתה הקבוצה במחלקות ההנדסה אשר עמלו בחודשים האחרונים על מציאת הבעיות מהעונה הקודמת ופתרונן. המכונית החדשה זוכה למעטפת אווירודינמית משופרת הכוללת כנף קדמית כל חדשה ושיפור לכנף האחורית. בסעיף ההתנהגות ניתן למצוא מתלים קדמיים חדשים וחלוקת משקל משופרת.

פרט לטעון שיפור, התאימה הקבוצה את המכונית לתקנות החדשות של הסבב ובראשן התאמת המנוע למחשב הניהול החדש. כזכור, החל מעונה זאת ישתמשו כל הקבוצות במחשב ניהול מנוע זהה ועל כן נדרשה עבודת התאמה למנוע הקיים. מצד שני, חל איסור על הקבוצות לערוך שינויים במנוע ה-V8 עצמו. בשבוע שעבר הכתירה הקבוצה בהצלחה את אימון הבכורה במהלכו עברה המכונית החדשה 1,500 ק"מ.

ולמרות המכונית החדשה, את עיקר תשומת הלב משך פרננדו אלונסו אשר חוזר לקבוצה לאחר שנת היעדרות ממנה. אלונסו, שנהג בשנה שעברה בקבוצת מקלארן, חוזר לקבוצה בה לקח 2 אליפויות עולם. ברנו מקווים כי חזרתו תתרום משלה לשיפור התחרותיות של הקבוצה.

את מושב המכונית השנייה יאייש בנו של אגדת הפורמולה אחת, הברזילאי נלסון פיקה. לנלסיניו ג'וניור בן ה-22 תהיה זאת הפעם הראשונה בה הוא מתחרה בסבב וזאת לאחר שבשנה שעברה שימש כנהג המבחן של הקבוצה.

האם עם שובו של אלונסו תצליח רנו לשחזר את השגיה מלפני שנתיים? בקבוצה מאוד מאמינים שכן, אך את התשובות נקבל רק במהלכה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully