וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש מגיעה למלחה

שגיא ניר

28.1.2008 / 15:07

הקבוצה היחידה שסיימה את הבתים במאזן מושלם תפגוש את ירושלים ביול"ב. בשלב הבא: בנטון טרוויזו ואוסטין או הכוכב האדום

יריבת הפועל ירושלים בשלב השני של היול"ב קאפ תהיה בשיקטאש הטורקית. כך נקבע בהגרלת שני השלבים הבאים במפעל, שנערכה היום (שני) בצהריים בברצלונה.

ירושלים, שעלתה לשלב הבא כאחת מחמש המסיימות במקום הרביעי בעלות המאזן הטוב ביותר, תפגוש את הקבוצה היחידה שסיימה במאזן מושלם את הבית המוקדם. את המשחק הראשון תארח ירושלים ב-19 בפברואר ומשחק הגומלין ייערך ב-26 בפברואר.

בשלב שמינית הגמר, תפגוש המנצחת במפגש את המנצחת בין בנטון טרוויזו, בה משחק כוכבה לשעבר מריו אוסטין, לבין הכוכב האדום בלגראד. משחקי שמינית הגמר ייערכו ב-11 וב-18 במרץ, ואחריהם יעלו 8 הקבוצות לשלב ה-8 פיינל, שאם תגיע אליו תפגוש ירושלים ברבע הגמר את גלטסראיי, וילרבאן, גראן קנאריה או בוסנה סראייבו. בחצי הגמר עשויות להמתין חובנטוד בדאלונה או ולנסיה הספרדיות. הפיינל 8 ייערך בארבעה ימים רצופים בטורינו, בין ה-10 ל-13 באפריל.

שאר המשחקים בשלב הבא:

דינמו מוסקבה/שלאסק וורוצלאב - ונטספילס - אקדמיק סופיה

בי סי קייב/אוסטנד - טורוב זגורזלץ'/נימברוק

ג'ירונה/שאלון - בודצ'נוסט/ורסאץ'

טלקום אנקרה/קאזאן - דינמו מוסקבה האיזורית - ארטלנד דרגונס

חובנטוד בדאלונה/גמונדן - חימקי מוסקבה/קלן

זאדאר/מאריופול - ולנסיה/פאניוניוס

גלטסראיי/וילרבאן - גראן קנאריה/בוסנה סראייבו

מי את בשיקטאש?

בשיקטאש סיימה במאזן 0:10 את בית ב', מול שיחקו גם ונטספילס הלטבית, קלן הגרמנית, שאלון הצרפתית, ז'לז'ניק הסרבית ואובארנסה הפורטוגלית.

את הקבוצה, המדורגת במקום החמישי בליגה הטורקית (5:13), מאמן ארגין אתמאן המנוסה. בסגל השחקנים מככבים הסנטרים קאיה פקר (27, 2.08 מ'), ששיחק שנים רבות ביורוליג במדי אפס פילזן, וסנדרו ניצ'ביץ' הקרואטי (31, 2.10 מ').

הקו האחורי של החמישייה הראשונה מורכב מהגארדים הפורטו ריקנים כריסטיאן דלמאו (32, 1.94 מ'), ששיחק בעבר בהפועל גליל עליון, וריק אפודאקה (27, 1.92 מ') והפורוורד האמריקאי פרסטון שאמפרט (29, 1.98 מ').

על הספסל הטורקי ניתן למצוא את הגארדים סינאן גולר ושבחר אוזר, ואת הפורוורדים ארקאן וייסולגו מחמט אגמור. מול ירושלים יוכל לשחק גם הסנטר הסרבי פרדראג דרובניאק (32, 2.12 מ'), שהצטרף לקבוצה במהלך העונה מג'ירונה ולא הורשה לשחק בשלב הבתים.

בשיקטאש היא קבוצה פיסית וקבוצתית מאוד, אך נראית על פניו אפורה יותר משמות אטרקטיביים שיכלו להגיע לירושלמים, כמו חובנטוד בדאלונה, דינמו מוסקבה או ג'ירונה של אריאל מקדונלד. האם היא קבוצה עבירה? על השאלה הזו יש לירושלים שלושה שבועות לענות. מה שבטוח, ביכולת שהפגינו האדומים בשלב המוקדם, לא כדאי לה לבנות על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully