וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואב מנצח במונטה קארלו

ירון אדרי

27.1.2008 / 18:12

סבסטיאן לואב מנצח את מונטה קארלו בפעם החמישית בקריירה. מיקו הירבונן במקום השני. ואיפה סובארו?

הסבב הראשון לעונת ה-WRC הסתיים. המירוץ שנערך בסוף השבוע בכבישים ההרריים של מונטה קארלו, התחיל בסימן שאלה אחד גדול לאור חוקי הצמיגים החדשים. הנפגע הראשון היה יארי-מאטי לאטבלה במירוצו הראשון בקבוצת פורד הרשמית שסבל מפאנצ'ר שגזל ממנו זמן רב. לסבסטיאן לואב לא שינו החוקים החדשים הרבה וגם הפעם הוא רושם לעצמו נצחון. כך הופך לואב לנהג המצליח ביותר במסלול זה עם 5 נצחונות בקריירה. לואב במירוץ מרשים, הביא את הסיטרואן C4 שלו אל קו הסיום כשאחריו בפער של יותר משתיים וחצי דקות נמצא מיקו הירבונן בפורד פוקוס.

שותפו של לואב לקבוצה, דניאל סורדו, נאלץ לפרוש במהלך היום השני לראלי בעקבות בעיות מנוע. בעת הפרישה, היה סורדו במקום השני ונראה היה כי הקבוצה הולכת לשחזר את הישגי השנה שעברה עם 2 המדרגות הגבוהות על הפודיום. סורדו חזר למירוץ תחת חוקי הסופר ראלי וסיים לבסוף במקום ה-11. את מקומו של סורדו תפס כאמור מיקו הירבונן שמאותת לקברניטי הקבוצה כי נעליו של גרונהולם לא גדולות עליו.

המרוויח הגדול מפרישתו של סורדו הוא כריס אטקינסון בסובארו שמסיים את המירוץ במקום השלישי. ערב המירוץ הצהירו בסובארו כי תיקוותם נמצאת במכונית החדשה שתושק מאוחר יותר השנה, אולם נראה כי לבינתיים מאפשרת להם המכונית הוותיקה לתת עוד קצת פייט. סולברג, נהגה הבכיר של סובארו, ממשיך עם המזל הרע של העונה שעברה ומסיים במקום החמישי. במקום הרביעי, שנייה בלבד מאטקינסון, מסיים פרנסואה דובל בפוקוס של קבוצת סטובארט.

הסבב השני באליפות ה-WRC ייערך כבר בסוף השבוע הקרוב בשבדיה המושלגת. בשנה שעברה ניצח את המירוץ מרקוס גרונהולם בפורד, מה שהופך את המירוץ למבחן האמיתי עבור הירבונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully