וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי יחליף את ג'ינו בעתודה

שגיא ניר

24.1.2008 / 10:24

מאמן נהריה נבחר ע"י גוף שכולל את המאמן הלאומי, וימונה לתפקיד במקום מאמן לובן, שנאלץ לעזוב בשל מחויבות לקבוצתו

מאמן עירוני נהריה בשנתיים האחרונות, אריאל בית הלחמי, צפוי להתמנות בקרוב למאמן נבחרת העתודה של ישראל. מאמנה הנוכחי של הנבחרת, יעקב ג'ינו, יעזוב את התפקיד בשל מחויבותו לקבוצתו הבלגית, לובן, בה הוא חתום לארבע השנים הבאות.

בית הלחמי, שמונה על ידי צביקה שרף לעוזרו בנבחרת בקיץ 2005, הוא המועמד שנבחר לרשת את ג'ינו על ידי צוות מקצועי מתוך הועדה המקצועית של האיגוד, שמונה את יושב ראש הועדה יענקלה בן שושן, מאמן העל של הנבחרות הצעירות יורם חרוש ושרף עצמו. המינוי יצטרך לעבור את אישור הועדה המקצועית כולה והנהלת האיגוד.

ג'ינו (43) החל לאמן את העתודה בקיץ 2005, והביא אותה אל המקום הרביעי באליפות אירופה. בשנתיים הבאות הגיעה העתודה תחתיו למקומות ה-12 וה-6 בהתאמה. את קריירת האימון כמאמן ראשי הוא החל במכבי הוד השרון, וממנה עבר לנוער מכבי תל אביב, אליצור ראשל"צ, מכבי חדרה, מכבי ראש העין לאומית השרון ובני השרון. בעונת 2004/5 היה עוזרו של פיני גרשון במכבי תל אביב, ובשנה האחרונה הוא מאמן את לובן הבלגית.

בית הלחמי החל את קריירת האימון שלו בגבעת שמואל, בה אימון ארבע עונות וחצי, משם עבר לשנתיים באשקלון ובשנתיים האחרונות הוא מאמן את עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully