וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת הקרובה: מראדונה חוזר לשחק

18.12.2007 / 13:08

כוכב הענק ישתף פעולה עם שחקני עבר גדולים נוספים בטורניר ה"שואו בול". אלדאיר ודז'למיניה יופיעו בברזיל (שידור ישיר ב-5+ גולד)

בשבת הקרובה בשעה 02:00 (בלילה בין שבת לראשון) שידור ישיר ב: 5+ GOLD של מראדונה במדי נבחרת ארגנטינה מול נבחרת ברזיל, במסגרת טורניר הוותיקים שואו בול המתקיים בימים אלו בדרום אמריקה.

טורניר השואו בול מתקיים על מגרש דשא סינטטי קטן, בהשתתפות שבעה שחקנים בכל קבוצה, והוא מפגיש רבים משחקני העבר הגדולים של מדינות דרום אמריקה, וביניהן: ארגנטינה, צ'ילה, אורוגוואי, פרגוואי, פרו ועוד.

מראדונה, שרק לפני כשנה היו מי שהספידו אותו, בקאמבק ראשון ובמראה רזה מתמיד, ישתף פעולה עם שוער העבר סרג'יו גויקוצ'אה, שנודע בעקבות מונדיאל איטליה 1990, כאחד מעוצרי הפנדלים הטובים בעולם. מולם, בנבחרת ברזיל, ובמפגש שגם כשהגיל הממוצע של השחקנים המשתתפים בו הוא מעל לארבעים, נחשב עדיין למסקרן ומותח, ישחקו אלדאיר, אאילטון, דז'למיניה ועוד.

"שבת מראדונה" ב: 5+ GOLD, תפתח עם שידור שש תוכניות, בנות שעה כל אחת, שהגיש הכוכב הארגנטיני: "הלילה של מספר 10", אשר מספרות את מהלך הקריירה שלו על שלל רגעי השיא שהיא ידעה, כולל הגולים המדהימים שהבקיע, כמו גם את סיפור קריסתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully