וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נימבה הרקיד את הפועל פ"ת לפסגה

אייל בן יעקב

15.12.2007 / 21:00

המלאבסים חזרו למקום הראשון, אחרי שלושער של נימבה ב-0:3 על רעננה. תיקו מאופס בדרבי של נצרת. באר שבע - הכח 0:2

הסיבוב השני בליגה הלאומית נפתח אמש (שישי), וכבר בפתיחה נרשמה הפתעה. הפועל באר שבע, שעברה זעזוע בשבועות האחרונים לאחר שפיטרה את מאמנה, מרקו בלבול, ניצחה באצטדיון וינטר את מוליכת הטבלה, הכח רמת גן, 0:2 שעוד לא הפסידה העונה בבית.

הפועל עכו ניצחה בבית את בני לוד 0:3, ועירוני רמת השרון סיימה בתיקו ביתי, 1:1, עם הפועל רמת גן. הדרבי הלוהט בנצרת הניב רק 0:0 מאכזב. הפועל פתח תקוה אירחה את הפועל רעננה למפגש צמרת, והביסה אותה 0:3 בעזרת שלושער של חלוצה פטי נימבה. ביום שני ייסגר המחזור כשעירוני ראשון לציון תארח את הפועל חיפה.

הכח עמידר רמת גן- הפועל באר שבע 2:0

בהפועל באר שבע קיוו השבוע למשחק פשוט יותר, לאחר הזעזוע במועדון במהלכו פוטר המאמן, מרקו בלבול, אלא שדווקא מפגש עם מוליכת הטבלה עשוי לשלוח אותה לתקופה ורודה יותר. הבאר שבעים, שהודרכו על ידי עוזר המאמן, סתיו אלימלך, נראו מצויין על המגרש, ושלטו בוינטר, המגרש בו הכח עוד לא הפסידה העונה, עד המשחק הנוכחי.

בדקה ה-41 האורחים עלו ליתרון, לאחר שבעיטה חופשית של ליאנדרו סימיוני פגעה בשחקן הכח, והטעתה את רפי כהן, 0:1 לבאר שבע. סימיוני השלים צמד במחצית השניה לאחר שנגיחה נהדרת שלו משישה מטרים הכניעה את שוער הכח. אסי רחמים שמר על היתרון וסגר את השער במשחק מצויין, ובאר שבע חוזרת מאושרת לדרום, עם ניצחון שעשוי להחזיר אותה למאבק העליה. שתי דקות בתוך זמן פציעות קיבל תומר אליהו כרטיס אדום, לאחר שאמר מילים מיותרות לשופט.

בסיום המשחק אירעה תקרית מכוערת כאשר אוהדי הכח עמידר ר"ג ניסו לפגוע בשלמה שרף, פרשן ערוץ הספורט, בטענה כי המאמן הלאומי לשעבר נוקט בקו שלילי נגד הקבוצה באופן מגמתי. המשטרה הצליחה למנוע את הפגיעה בשרף וחצצה בינו לבין האוהדים כאשר נכנס לניידת השידור.

הפועל עכו - בני לוד 0:3

הפועל עכו ממשיכה בתקופה הטובה שלה. לאחר שעלתה מעל הקו האדום, קבוצתו של חיים לוי רשמה ניצחון נוסף, 0:3 על בני לוד של מישל דיין, שמתחילה להראות סימני עייפות מהליגה. מחצית ראשונה מאופסת פינתה את מקומה למחצית שניה מצויינת של המארחים, שעלו ליתרון בדקה ה-54, לאחר שער של אריק מ'בה. החלוץ היכה שנית בדקה ה-87, כשהשלים צמד, ובדקה ה-90 השלים אלכס לויט את ההצגה של עכו, ושלח את חניכיו של מישל דיין לעשות חשבון נפש לא פשוט.

עירוני רמת השרון - הפועל רמת גן 1:1

לפני המשחק שלהם מול הפועל פתח תקוה, היה נדמה שהמשחק נגד רמת גן יהיה קרב תחתית לוהט. אבל הקבוצה מהשרון הכינה הפתעה גדולה, שיחקה בונקר, והצליחה לגנוב שער ניצחון. היום נגד הפועל רמת גן, הרמת שרונים התקשו הרבה יותר.

לאחר מחצית ראשונה נטולת שערים, שבר קרלוס צ'קאנה את הבצורת, והעלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה 65. אלא שהשער החזיק מעמד רק 4 דקות, ושרון גורמזנו מרמת השרון החזיר את האורחים למשחק. עד לסיום ניסו המארחים להכריע את המשחק, אך ללא הועיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:0

נצרת עלית, עלתה לדרבי עם אלדד שביט על הקווים, לאחר פיטוריו שלירון הוכנבוים, וקיוותה להתחיל את הטיפוס למעלה, לאחר שנפלה למקום האחרון במחזור הקודם. התיקו המאופס הערב מול אחי נצרת, איכזב כנראה את הצופים, אבל בהחלט העיד על מגמת שיפור אצל האורחים. מן העבר השני, החבורה של שמעון הדרי ממשיכה ביכולת הביינונית שמאפיינת אותה בשבועות האחרונים, אבל זה עדיין מספיק בשביל להיות צמודה לשני המקומות שמוליכים לליגת העל.

הפועל פתח תקוה - הפועל רעננה 0:3

האצטדיון הביתי האיר פנים להפועל פתח תקוה, עד להפסד לרמת השרון במחזור הקודם. מול היריבה החזקה, הפועל רעננה, שידועה כקבוצת חוץ טובה, היה חשש במלאבס שכוח ההרתעה של האורווה יתפוגג. אורי מלמיליאן ידע שמעידה במשחק הזה, וכל הדיבורים על ריצה לליגת העל, שהגיעו בעקבות התקופה הטובה שעוברת הקבוצה, היו לשווא.

לוחמה היא חלק בלתי נפרד משחקניו של אלי כהן, ואחרי הניצחון על באר שבע היתה הרגשה כי הם יצמדו לצמרת הגבוהה, אבל פטי נימבה חשב אחרת לגמרי. חלוצה של הפועל פתח תקוה העלה את המארחת ליתרון 0:1 בדקה ה-21. רעננה קיוותה לשוויון, אבל כעבור 21 דקות היה זה שוב נימבה שהשלים צמד כשהכפיל את התוצאה. במחצית השנייה נשמרה התוצאה בעינה, עד שפטי נימבה החליט שזה הערב שלו, ובתוספת הזמן השלים שלושער גדול שקבע 0:3 לכחולים. הפועל פתח תקוה חגגה ניצחון ליגה שביעי, וחזרה למקום הראשון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully