וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבלו בפרסומות

ענת קם

12.12.2007 / 14:20

בניון בערוץ ברודקאסט: רשת תשדר חמישה משחקים מהשלבים המכריעים של ליגת האלופות בכדורגל

זכיינית ערוץ 2 רשת תשדר חמישה משחקים מהשלבים המכריעים של ליגת האלופות בכדורגל. אמש סוכם בין רשת לערוץ הספורט על רכישת המשחקים, משחק אחד משלב שמינית הגמר, שני רבעי גמר , חצי גמר ומשחק הגמר. משחקי ליגת האלופות משודרים בשנים האחרונות בערוצי ספורט 5 ו5 +. את המשחקים ישדר הצוות הקבוע של ערוץ הספורט.

המשחקים מעוררים עניין רב בישראל לאור עלייתה של ליברפול משלב הבתים, הקבוצה בה משחק יוסי בניון. כמו כן, צ'לסי בהנהגתו של אברהם גרנט ועם הבלם טל בן חיים עשויה לפגוש אותה בקרוב במסגרת הטורניר. יצוין כי עד למשחק הגמר, שישודר ב 21 במאי שיצא ביום רביעי, יום שידור של רשת, ישודרו מספר משחקים ובהם שני משחקים בשלב חצי הגמר ביום שלישי שאינו יום של רשת. המעונינים לצפות במשחקים אלו ימשיכו לראותם בערוצי הספורט.

מרשת נמסר: "רשת שמחה לשדר את אחד ממפעלי הספורט האטרקטיביים והפופולאריים בטלוויזיה, מפעל ספורטיבי מהחשובים בעולם, שהאטרקטיביות שלו עולה משנה לשנה."

ערוץ הספורט מסר: " אנחנו שמחים שערוץ 2 הצטרף אלינו לחגיגת ליגת האלופות וישדר גם הוא משחקים מהמפעל היוקרתי הזה. אנחנו נפיק את המשדרים גם לערוץ 2, בהשתתפות הצוות הקבוע של אולפן ליגת האלופות"

  • עוד באותו נושא:
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully