וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גברה על ריאל בקרב הענקיות

6.12.2007 / 22:47

אלופת היורוליג גברה 85:92 על מארחת הפיינל פור. לה מאן הפסידה למילאנו למרות משחק טוב של לימונד. ז'לגיריס - טאו 92:95

המחזור השביעי במסגרת היורוליג המשיך היום (חמישי) ובמרכזו תפגוש גברה האלופה, פנתנאייקוס, על ריאל מדריד, שנושפת בעורפה בטבלת בית ג'. טאו ויטוריה של נבן ספאחיה יצאה לקובנה שם פגשה את ז'לגיריס המקומית, והפסידה.

רביב לימונד ולה מאן הפסידו שוב, הפעם בבית מול מילאנו בקרב הנמושות של בית ב'. במשחק נוסף גברה לובליאנה על סופוט בקלות.

בית ב'

לה מאן - מילאנו 71:63

משחק שיא של רביב לימונד לא עזר ללה מאן החלשה לחמוק מהפסד לקבוצה חלשה אחרת. הגארד הישראלי, שעד היום קלע 9.7 נקודות ומסר 3.8 אסיסטים למשחק ביורוליג, נהנה היום ממשחק השיא שלו במפעל עד כה עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים, אבל הוא היה בערך השחקן היחיד שעשה משהו בקבוצה הצרפתית, שהפסידה בעיקר בגלל רבע אחרון של 22:10.

סם קלאנסי הוסיף 13 למפסידים ואלאן קופי קלע 12. דושאן ווקצ'ביץ' הוליך את מילאנו עם 18 נקודות, דנילו גאלינרי ומלווין בוקר קלעו 15 כל אחד וטרביס ווטסון קלע 11 והוריד 11 ריבאונדים.

בית א'

ז'לגיריס קובנה - טאו ויטוריה 92:95

קבוצתו של נבן ספאחיה הגיעה לליטא לאחר שספגה הפסד משמעותי במחזור הקודם, 90:74 לאולימפיאקוס, שעצר רצף מדהים של 30 ניצחונות ביתיים ללא הפסד, והוריד את הקבוצה למקום הרביעי. אולם גם בליטא לא מצאה הקבוצה ניצחון.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל 3 דקות לסיום פתחה ז'לגיריס יתרון מבטיח של 83:90, אבל פריג'יוני,ראקוצ'ביץ', ספליטר החזירו את הבאסקים למשחק, אלא שאורך הנשימה של הליטאים היה ארוך יותר והם הצליחו להבטיח את הניצחון. מרכוס בראון הצטיין במדי ז'לגיריס עם 27 נקודות, מרקו פופוביץ' הוסיף 18 ויונאס מאצ'יוליוס 11. איגור ראקוצ'ביץ' וזוראן פלאניניץ', שקלעו 18 נקודות כל אחד עבור הקבוצה של נוון ספאחיה, לא הספיקו וכך גם לא 16 נקודות ו-8 ריבאונדים של טיאגו ספליטר.


אולימפיה לובליאנה - פורקום סופוט 49:68

רבע שני של 11:22 ופתיחת רבע רביעי של 4:12, סייעו לסלובנים להשיג ניצחון צפוי מול הפולנים הלא מאיימים. כ-5,000 אוהדים בטיבולי ארנה ראו את מרקו מיליץ' ויסמין הוקיץ' מוליכים את קלעי הקבוצה המקומית עם 16 נקודות כל אחד ואת גוראן דראגיץ' עוזר להם עם 15. יובו סטאנויביץ' היה היחיד ששווה איזשהו איזכור בצד הפולני עם 13 נקודות ולמי שזה באמת מעניין אותו נספר שחריסטוס חאריסיס הוסיף 10 ופיליפ דילוויץ' 9.

בית ג'

פנתנאייקוס - ריאל מדריד 85:92

מדריד תארח העונה את הפיינל פור וריאל מאוד רוצה להיות שם. כנראה שגם ראשי היורוליג היו רוצים לראות את זה, ובינתיים הקבוצה פגשה את האלופה ומתחה אותה כמעט עד הסיום.

כיאה למשחק שהפגיש שתי פיינליסטיות פוטנציאליות העונה, המשחק היה צמוד אחרי שהרבע הראשון הלך בכיוון של היוונים והשני בכיוון של הספרדים. לרבע האחרון נכנסו שתי הקבוצות כשריאל מוליכה 65:68. במצב של 68:71 לפאו, ביצעה ריאל ריצה מרשימה של 0:9 ועלתה ליתרון 71:77 4 דקות לסיום. אלא שהיוונים לא נכנעו ושוב חזרו לתמונה, הפעם עם שלשה של דימיטריוס דיאמנטידיס ונקודות מהקו של מייק באטיסט. שלשה נוספת של סאני בצ'ירוביץ' ואיבוד של לואיס בולוק סייעו ליוונים לעשות מהפך ולהישאר בלתי מנצוחים עם 85:92 בסיום.

מייק באטיסט הצטיין אצל המנצחת עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים, שרונאס יאסיקביצ'יוס עשה את שלו עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים וסאני בצ'ירוביץ' קלע 10.

19 נקודות של לואיס בולוק, 14 של קרם טונצ'רי ו-12 של מיכאליס פלקאנוס הפריעו לאלופת אירופה, אבל לא מספיק בשביל שזו תפסיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully