וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - בית"ר: בואטנג צפוי לפתוח

אורי שלו ואריק רחמיאן

24.11.2007 / 20:19

הקשר הגנאי של בית"ר חזר להתאמן כרגיל לקראת המשחק בקופסא. 1600 כרטיסים נותרו למכירה. גל אלברמן: "נחזור עם ניצחון"

בית"ר ירושלים סיימה הבוקר את אימוניה לקראת משחק הצמרת מחר מול מכבי נתניה. לאחר כשבועיים של הכנות חסרות, התאמנו היום בבירה כל שחקני הסגל, כולל אלברז ומירוסביץ' שחזרו ממסעם בדרום אמריקה. השחקן היחיד שייגרע מהסגל בנתניה, הוא החלוץ חן עזריאל שעובר טיפולים עקב מתיחה בשריר. דרק בואטנג שמחלים מהוירוס שתקף אותו אתמול, חזר להתאמן. על פי המסתמן, בית"ר תפתח בנתניה עם אותו הרכב שפתח במשחק בחיפה, כלומר 3 קשרים אחוריים אשר מטרתם תהיה ליצור יתרון לירושלמים במרכז השדה.

מאמן בית"ר, יצחק שום ערך אסיפה הבוקר לשחקניו ובה הקרין קטעים ממשחקה של נתניה נגד כפר סבא, כשהוא מתעכב על משחק ההתקפה של הקבוצה. בבית"ר מודעים לעובדה שהפסד יקרב את הקבוצה מהשרון עד כדי נקודה אחת מהם, ונותנים הרבה כבוד לנתניה. כמו כן, זוכרים היטב בבירה את ההפסד בנתניה בשנה שעברה במחזור החמישי, הפסד אשר סימן את סיום דרכו של המאמן אוסי ארדילס.

גם במהלך העונה שעברה, נתניה לא נשברה והייתה לקבוצה היחידה שלא הפסידה לבית"ר. אלברמן אמר לאתר הקבוצה: "אם נבוא ונציג את היכולת שלנו, אנחנו נחזור משם עם ניצחון. יצא לי לשחק עם בית"ר בעונה שעברה בנתניה והפסדנו, אבל אני מאמין שנשחק כמו במשחק נגד מכבי פתח תקוה, ומקווה שנחזור גם הפעם עם מלוא הנקודות".

בירושלים מקווים לחזור ולהבקיע לאחר שבשני המשחקים האחרונים סובלת הקבוצה מבצורת. על המשימה יופקדו שני החלוצים הקבועים של הקבוצה, רומולו וברק יצחקי, כשעל הספסל ימתינו עמית בן שושן וטוטו תמוז, אשר חזר מפציעה ונראה חד מאד באימונים האחרונים. במשחק יצפו נציגים של ברוז' הבלגית, ויעקבו בעיקר אחרי יואב זיו.

הרכב צפוי: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלבארז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל (ברוכיאן), גל אלברמן, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, רומולו.

בנתניה יחגגו עם דוגמניות?

"משחק העונה". כך מגדירים בנתניה את המשחק מחר מול בית"ר ירושלים, וההערכות בהתאם. בקבוצה לא מתירים למשטרה לגנוב את ההצגה, למרות כל הפסטיבל התקשורתי סביב אבטחת המשחק, ובנתניה מאמינים שבסופו של דבר האצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. ישנה בעיית חלוצים חמורה לראובן עטר, מאמן נתניה, שכן ג'ורג' בה שניסה הבוקר להתאמן, נכשל, ובנתניה מנסים להכשירו לפחות לשבת על הספסל מחר, ולעבות את הסגל המצומצם.

איתי שכטר הפצוע עדיין לא החלים מניתוח הארתרוסקופיה ויראה את המשחק מהיציע. את מקומו צפוי לתפוס החלוץ סבסטיאן רוזנטל, האיש למשימות מיוחדות של עטר שבדרך כלל עולה מהספסל. רוזנטל יפתח לצידו של דלה ימפולסקי הצעיר, ובקישור, אלמוג כהן שהחלים מהפציעה וערך הבוקר אימון מלא, יתפוס את מקומו של אמיה טגה, הפצוע בשרירי הבטן. כהן יפתח לצידו של כהן אחר, תמיר כהן, בקישור האחורי.

הבלם לואיס מרין חזר אמש מקוסטה ריקה, לאחר שנטל חלק במשחק הידידות של נבחרתו, במהלכו כבש שער עצמי והציג יכולת חלשה. מרין בילה למעלה מ-16 שעות בטיסות, אולם לא ויתר על האימון היום ומחר יחזור לעמדת הבלם לצידו של אבי סטרול. דדי בן דיין שהיה פצוע בשבועות האחרונים בברך, החלים וערך היום אימון מלא. בן דיין יפתח בעמדת המגן השמאלי יחד עם קלימי סבן.

חוג האוהדים הצליח לשכנע את מפקד משטרת נתניה, סנ"צ רון גרטנר, להתיר לאוהדים להכניס מחר תופים לעידוד במשחק. כזכור משטרת ישראל החליטה לאסור הכנסת אמצעי עידוד מצידם של שני מחנות האוהדים. כ-1600 כרטיסים עדיין נותרו למשחק מחר, ובנתניה מקווים שבסופו של יום לא יישאר אף כרטיס. המצלת משטרת ישראל היא להגיע כמה שיותר מוקדם למשחק, והשערים ייפתחו כבר ב-18:30 בערב.

אבי סטרול התייחס למשחק הקרוב: "למזלנו, לאחר ההפסד לכפר סבא, מגיעה אלינו קבוצה שהיא הכי מתוקשרת עם הכי הרבה כסף, וככה כבר שכחנו את ההפסד. הוא היסטוריה מבחינתנו", אמר סטרול. "למרות שחלק מהשחקנים היו בנבחרת, ההכנה היתה ראויה ובהתאם, והשאיפה שלנו היא להציג יכולת טובה וכדורגל חיובי על מנת שהקהל יהנה. כשמדובר בשני מאמנים שדוגלים בכדורגל התקפי, מצפה לנו משחק מעניין. כולי תקווה שאוהדי נתניה יהיה בצד השמח".

סטרול התייחס גם לפרס שצפויים לקבל השחקנים במידה וינצחו. כזכור, הובטח לבעלים דניאל יאמר זימונם של השחקנים להפלגה בספינת ערוץ האופנה. "כשאנחנו עולים לשחק לא מעניין אותנו שום דבר שום פרט ושום בונוס", אמר סטרול. "הדבר היחידי שמעניין אותנו זה לבוא ולנצח. זה הדבר היחידי שאני יודע כשאני עולה על הדשא".

הרכב משוער:

לירן שטרואבר, דדי בן דיין, קלמי סבן, אבי סטרול, לואיס מרין, אלמוג כהן, תמיר כהן, סטניסלב אנגלוביץ', (זנו בונדיאה) דלה ימפולסקי, סבסטיאן רוזנטל, (יחיאל צגאי) אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully