וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "ראינו כאן הכל חוץ מכדורגל"

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, היה מאוכזב במיוחד לאחר ההפסד 1:2 לקרית שמונה. יניב לביא: "יהיה קשה להוציא כאן נקודות"

בקריית שמונה נשמו לרווחה אחרי שריקת הסיום של השופט לירן וקסברגר. לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, ולפני שני משחקי חוץ, נגד הפועל תל אביב ומכבי הרצליה, חזרו חניכיו של רן בן שמעון למסלול הניצחונות, לאחר שגברו בביתם, 1:2 על בני יהודה של ניצן שירזי. שחקנים בקריית שמונה הקדישו את הניצחון לקשר הפצוע, בני בן זקן, שנפצע במשחק אימון נגד מכבי חיפה, הסובל משבר בעצם השוקית, וייעדר כחודשיים.

בעקבות הניצחון היום, החליט יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, לפנק את השחקנים ולשלם פרמיות עד סיום העונה לכל שחקני הסגל הרחב, כולל אלה שלא ישחקו אפילו דקה אחת. החלוץ יירו בלו: "היינו חייבים לנצח, במיוחד בגלל שעכשיו אנחנו יוצאים לשני משחקי חוץ רצופים. לא היה משחק גדול, אבל הכי חשוב זה שניצחנו".

הקפטן, יניב לביא, שבדקה ה-70 הציל שער בטוח, אמר: "הניצחון נותן לנו המון ביטחון להמשך הליגה. המטרה שלנו היא אך ורק להישאר בליגה. בבית שלנו, עם הקהל שלנו, יהיה קשה להוציא כאן נקודות". כובש השער הראשון, וויאם עמאשה, פתח לראשונה בהרכב וגמל למאמנו רן בן שמעון. עמאשה, שעבר תקופת החלמה ארוכה בעקבות פציעה קשה, אמר: "המלחמה והרצון שלנו ניצחו את המשחק. הוכחנו שיש לשחקנים שלנו לב ענק".

בשורה טובה נוספת לאנשי הקריה: השבוע הגיעו לנמל אשדוד עמודי התאורה מתורכיה. בימים הקרובים אמורים העמודים לעשות דרכם מאשדוד לקריית שמונה, ועל פי הבטחתו של איזי שירצקי, עד למשחק הבית הבא, ב-15 בדצמבר, מול בני סכנין, אמורה התאורה להיות מוכנה.

בבני יהודה שוברים את הראש

מהצד השני, נותרה בני יהודה בתחתית הטבלה גם לאחר המשחק הזה, ועושה רושם כי ההתאוששות לא נראית באופק. מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, נשמע מאוכזב מאוד בסיום המשחק: "ראינו כאן הכל חוץ מכדורגל. הבעיה שלנו היא לא רק מנטלית אלא גם מקצועית", אמר המאמן. "אנחנו לא מצליחים לעשות דברים פשוטים, ונצטרך להמשיך ולשבור את הראש לגבי ההמשך. כבר חודשיים אנחנו מנסים למצוא פתרון, אבל ללא הועיל". בקשר להמשך דרכו במועדון, אמר שירזי: "זהו מועדון יקר בשבילי, ואני אעשה כל דבר שיעשה טוב לבני יהודה, גם ברמה האישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully