וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 ש"ח קנס ומשחק ללא קהל להפועל תל אביב

רגב גולדמן

20.11.2007 / 17:19

הפועל ת”א תיאלץ לארח את קרית שמונה מול יציעים ריקים, בגין מפגן האבוקות בדרבי. גורם במועדון: ”הענישה פאתטית ולא הגיונית”

הפועל תל אביב קיבלה הערב עונש בעבור השלכת האבוקות של אוהדיה, במפגש הדרבי מול מכבי תל אביב במחזור התשיעי. ההתאחדות לכדורגל, בראשותו של אבי לוזון, שמנחה קו נוקשה בתקופה האחרונה כנגד התפרעות של אוהדים, קנסה את הקבוצה בסך של 10 אלפים שקלים, וכמו כן במשחק ללא קהל. עונשה של הקבוצה ייכנס לתוקף במשחק בשבוע הבא, במסגרת המחזור ה-11, בו תארח הקבוצה את קרית שמונה בבלומפילד.

בהפועל זועמים על דיין בית הדין, בעקבות פסיקתו: "זה הפך להיות ממש פתטי ולא הגיוני. אנחנו עושים מעל ומעבר על מנת שהאוהדים יוכלו ליהנות במגרש, וכמובן שישמר הסדר. אנחנו משקיעים באבטחה כבדה מאוד, וכספים רבים מושקעים בניסיון למנוע את החדרת האמל"חים, והעונש כנגדנו לא הגיוני", כך התלונן הערב גורם בכיר בקבוצה.

אותו גורם הוסיף: "לפני המשחק ערכנו ישיבה עם מפקד כוח השיטור בבלומפילד, שהציג לנו את דרישותיו, ולא התווכחנו איתו. להיפך, שאלנו במה אפשר עוד לעזור על מנת לשמור על הסדר כדי שלא יהיו התפרעויות או זריקת רימונים. מכונות שיקוף, מימון תוספת של אנשי אבטחה וחוקרים סמויים הם רק חלק מההשקעה הכספית שהקבוצה שילמה כדי לאבטח את המשחק נגד מכבי, ועכשיו עוד מענישים אותנו, אחרי שעשינו כמיטב יכולתנו? זה ממש אבסורד".

הדיין דוד לב אמר במהלך הדיון: "הפועל תל אביב היא הגורם שאמור לשאת בעונש, משום שאיננה פעלה על מנת למנוע החדרת אמל"ח, וכמו כן הקבוצה לא יכולה להצביע על אוהדים מסוימים שעשו את המעשה הזה. ולפיכך המועדון צריך לשאת בעונש".

אריה הרשקוביץ', מנכ"ל הפועל תל אביב, אמר לדיין בתגובה: "הכסף שלוקחים מאיתנו דרך קנסות עובר לגוף שלא עושה הכל על מנת לעצור את האוהדים הפוגעים. אנחנו עושים מאמצים כדי למנוע מקרים מסוג זה. כל משחק עולה לנו 300 אלף שקל ואתה טוען שלא עשינו מספיק? זה לא מכובד. הפועל תל אביב תתבע את האוהד שייתפס זורק אמל"ח למגרש. בסופו של דבר תמיד יקומו אוהדים בודדים שיעשו בלגאן. אנחנו לא צריכים לשלם את המחיר על כך".

הצוות המקצועי של המועדון התאכזב מאוד לשמוע את פסק הדין, וקיווה כי למרות שכבר בשבוע שעבר נשמעו קולות לפיהם הקבוצה עשויה להיענש במשחק ללא קהל, הדיינים יחליטו שלא להעניש את הקבוצה בחומרה. בהפועל תל אביב ציינו את חשיבות המשחק מול קריית שמונה להיחלצות הקבוצה מהתחתית. מחר בבוקר תחזור הקבוצה לאימונים לקראת המשחק בחיפה ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully