וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תערוך טקס פרידה לאדורם קייסי

20.11.2007 / 16:45

המגן צפוי לקבל פרחים באחד המחזורים הקרובים, ייתכן שלפני המשחק מול הפועל תל אביב. כ-2800 כרטיסים נמכרו למשחק בשבת

במכבי חיפה החליטו להכין טקס פרידה למגן אדורם קייסי, והוא ייערך כבר במחזור הקרוב, בו תארח הקבוצה את הפועל תל אביב בקרית אליעזר, או באחד ממשחקי הבית הקרובים. קייסי, שעזב את המועדון בטריקת דלת, לאחר עימות מתוקשר עם המאמן רוני לוי, יקבל זר פרחים מהמועדון ואף צפוי לשאת מספר מילים עבור האוהדים שליוו אותו במהלך השנים.

חיפה ערכה הבוקר אימון, במהלכו תורגל משחקון פנימי בהשתתפות שחקני קבוצת הנוער. הקבוצות היו מעורבות והמשחק הסתיים בתוצאה 1:1. ליאור רפאלוב חזר להבקיע כשכבש את השער לזכות אחת הקבוצות. בנוסף לשחקני הנוער כללה אחת הקבוצות את שלומי חנוכה, תומר חמד, רוני גפני, עומרי אפק ואושרי גיטא. רוני לוי נראה מרוצה מהשתלבותו של החלוץ שלומי ארבייטמן באימון.

בחיפה מסרו לקראת המשחק מול הפועל תל אביב כי הקבוצה מכרה עד כה כ-2800 כרטיסים. ההערכה היא שהמגרש לא יהיה מלא, אבל שמרבית הכרטיסים ייאזלו. הקשר הברזילאי פאוליניו צפוי להיות כשיר למשחק, אבל עדיין לא ברור האם יפתח בהרכב. הדבר כפוף לשיקולים מקצועיים ולקצב החלמתו. במהלך החודש הבא מתכנן המועדון לקיים מסיבת עיתונאים במרכז לרפואת ספורט הסמוך למגרש קצף, שעובר בימים אלה שדרוג. הלילה ישוב המנכ"ל איתמר צ'יזיק לארץ מחופשה פרטית בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully