וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: חוזרים לשולחן המשא ומתן

לאחר הפיצוץ בין תמיר כהן לבין יאמר, נערכה פגישה ליישוב ההדורים. עלייה במחירי הכרטיסים למשחק מול בית"ר בעקבות כוח שיטור מוגבר

היום (ראשון) נערכה פגישה בין אבי כהן, אביו של השחקן תמיר כהן, והבעלים דניאל יאמר, במטרה להגיע לסיכום חיובי ולסיים את המשא ומתן בין הצדדים שעלה על שרטון בשבוע האחרון. כזכור, החל המשא ומתן ביוזמתו של יאמר, שפנה לאביו של השחקן והציע להאריך את חוזהו ולשדרגו, ואף הוצע כי הבעלים דניאל יאמר ירכוש חצי מכרטיס השחקן של כהן, ובתמורה יעלה את סעיף שחרורו לחו"ל מ-100 אלף דולר לחצי מיליון דולר.

ההצעה המפתיעה של הבעלים יאמר, התקבלה בסביבתו של השחקן בהערכה רבה, אולם כשנכנסו הצדדים למשא ומתן, נתגלו מחלוקות רבות, והשיא היה בתחילת השבוע שעבר כאשר נודע ליאמר, כשקלטת של השחקן, ערוכה עם ביצועיו מהתקופה האחרונה, החלה מסתובבת בין סוכנים באירופה והארץ. בנתניה העריכו כי כוונתו של השחקן היא לנצל את סעיף היציאה הנמוך, ולעבור בחלון ההעברות בינואר, דבר שהכעיס מאוד את יאמר, שצלצל לאבי כהן, והשניים ערכו שיחה קשה, במהלכה הטיח יאמר מילים קשות, והורה לאנשיו להתחיל ולהיערך לקראת האפשרות שתמיר כהן לא ישחק בקבוצה.

לכל הצדדים היה ברור שיש לרדת מהעץ הגבוה עליו טיפסו, ולהוריד את רף המתיחות. כאמור, הבוקר התיישבו הצדדים בכדי ליישב את המחלוקות, בפגישה שנערכה לאחר שהשחקן שיחק במדי הנבחרת אמש. כהן ואביו ישבו עם יאמר ונשיא המועדון גיל לב, שהיה אחד האנשים שהובילו לריכוך הצדדים. הפגישה היום הוגדרה כפגישת פיוס והפגת המתיחות כשהמטרה לנסות ולסגור את העיסקה, וזאת לאחר שתמיר כהן יסיים את הקמפיין עם הנבחרת. בנתניה ייעשה מאמץ גדול להשאיר את תמיר כהן בקבוצה עד תום העונה הנוכחית.

משטרת ישראל שערכה היום סיור לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון (20:50, ערוץ 10). במהלך הסיור, העלתה המשטרה את האבטחה במשחק, ודורשת עתה כ-400 אנשי אבטחה ושוטרים שישמרו על הסדר באצטדיון ומחוצה לו. בהשוואה למשחקים רגילים בהם ישנם בין 60 ל-100 שוטרים, דבר שמעלה את ההוצאות הכספיות, לסכומים שבמכבי נתניה רואים כבלתי סבירים.

עוד דרשה המשטרה מנתניה להותיר עשרה אחוזים מכמות הכרטיסים בידיה, וכן לא לבצע מכירה של כרטיסים ביום המשחק. עוד נדרש כי השחקנים והצוות המקצועי לא יחנו את רכביהם באזור האצטדיון ומהמועדון למנוע חניית רכבים באזור. הדבר שהרתיח את אנשי נתניה הוא דרישת אנשי השיטור להקצות את שער 5, השייך מסורתית לנתנייתים, לאוהדי בית"ר ועל כן מתכוון המועדון לפנות להתאחדות לכדורגל במטרה להוריד את כמות השוטרים ואת כמות הדרישות.

כתוצאה מדרישות כוח השיטור והסכום הגדול אותו עלול המועדון לשלם על אנשי האבטחה והסדר, עלו מחירי הכרטיסים למשחק. כרטיס לילד, חייל ונער עלה מ-40 שקלים ל-50 וכרטיס למבוגר, שאמור היה לעלות 80 שקלים, יעלה 100 שקלים.

גורם בנתניה אמר לקראת המשחק: "היה ברור לנו כי אחרי החגיגות סביב הנבחרת מול רוסיה יתחילו להתעסק במשחק שלנו מול בית"ר". בתוך כך החלה היום מכבי נתניה את הכנותיה לקראת המשחק. אצל הצוות המקצועי יחסרו לא פחות מ-8, כאשר שבעה מהם משחקים בנבחרות ישראל. לואיס מרין, הצטרף לנבחרת קוסטה ריקה, למשחקה מול בורמה. בנתניה מקווים מאוד שמרין יספיק להגיע לקראת המשחק ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully