וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא: שיחת הבהרה בין דה סילבה לאוהדים

18.11.2007 / 11:46

אוהדי הקבוצה זעמו על כך שהשחקנים לא הודו להם בסוף משחק הניצחון על נתניה, 2:3. פשרה בין הקבוצה לשוערה לשעבר, אושרי לוי

שיחת הבהרה בין נציגי חוג האוהדים של הפועל כפר סבא, לקפטן דגלאס דה סילבה, עשויה לפתור את המתיחות הקיימת בין האוהדים לשחקנים. המתיחות נוצרה לאחר הניצחון של הפועל כפר סבא בנתניה (2:3), אז פורסמו באתר האוהדים מספר כתבות הקוראות לאוהדים להחרים את משחקי הקבוצה, משום שהשחקנים לא הודו לקהל לאחר הניצחון. שחקנים בקבוצה טענו השבוע כי אוהדי הקבוצה החלו לקלל אותם במהלך המשחק, כאשר הקבוצה הייתה בפיגור.

הקללות הופנו בין היתר לחלוץ אבי קנפו ולקשר בן לוז. לטענת האוהדים, לוז הוא זה שהפנה את תשומת לבם של השחקנים לאירוע, ולכן אלו לא באו להודות להם בסיום. בעקבות זאת, שקלו בחוג האוהדים שלא להגיע למשחק הקרוב. "הקהל שלנו הוא בושה וחרפה", תקף השבוע בחריפות אחד השחקנים את האוהדים. "גם בעונה שעברה הם ירדו על עופר טלקר, והאחרון, שירק לעברם, נאלץ להתנצל בסופו של דבר. לא ברור למה להם מותר לקלל ולנו אסור להגיב. בפעם הבאה שזה יקרה, נגיב בחריפות".

דה סילבה, שמשמש כקפטן ונציג השחקנים, הבהיר כי יעשה הכל על מנת לאחות את השברים. לטענתו של הבלם, כבר במשחק הקרוב מול אשדוד, בלי קשר לתוצאה, השחקנים יגיעו להודות לקהל לאחר המשחק.

בשבוע שעבר הגיעה הפועל כפר סבא, המיוצגת על ידי עו"ד יוסי גייר, לפשרה משפטית עם שוער העבר שלה, אושרי לוי. האחרון, המיוצג על ידי עו"ד אייל יפה, יקבל את שלוש המשכורות האחרונות שהקבוצה הייתה חייבת לו מהעונה שעברה. הדיון נערך באמצעות הבורר עו"ד עדי זרנקין. כזכור, השוער תבע פיצוי בגובה מליון וחצי שקלים, בין היתר על הפגיעה בשמו הטוב. לוי מתפקד כיום כשוער המשנה של מוליכת הליגה הלאומית, בני לוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully