וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס גברה 2:3 על מכבי נתניה

10.11.2007 / 18:45

מחזור לפני ”משחק העונה” מול בית”ר ירושלים, שמטה מכבי נתניה יתרון 0:2, הפסידה 3:2 להפועל כפ”ס ואיבדה הרבה ביטחון

אחרי רבע שעה היום (שבת) בקופסה, נדמה היה שמכבי נתניה חוזרת למסלול הניצחונות אחרי תיקו מול עירוני קרית שמונה. בתוך 15 דקות כבש אובודו אוקוצ'ה צמד שערים (11 ו-15) מול הפועל כפר סבא , ג'ורג' בה החמיץ עוד הזדמנות מצוינת לשער נוסף וההגנה הירוקה קרסה.

אלא שמכאן המשחק נצבע בירוק. ראובן עטר עלה היום עם צמד שחקנים במרכז הקישור, זנו בונדאה ותמיר כהן, ועם שני קשרים סופר התקפיים באגפים, דלה ימפולסקי וסבסטיאן רוזנטל. כך כל התקפה נתנייתית הפכה למסוכנת, אבל כך גם הופקר מרכז השדה. כשהשחקנים של אלי אוחנה התחילו לבצע את ההוראות שלו, הם השתלטו על האמצע ועל המשחק ובאו על שכרם.

סמואל יבואה צימק בדקה ה-33 בשער שגרר תגובות מאוד עצבניות של לירן שטראובר. 4 דקות עברו, שטראובר כנראה לא נרגע, ובעיטה של אביחי ידין מ-25 מטרים נכנסה לו לפינה השמאלית. 8 דקות לסיום המשחק הגיע המהפך שכל כך הגיע לכפר סבא, כשיבואה כבש את השני שלו.

נתניה רוצה צמרת העונה. לא אליפות, אבל מקום שני ועוד עונה באירופה. בינתיים היא קרובה וכנראה שהיא גם תעשה את זה, אבל היא עדיין לא קבוצה גדולה. ראובן עטר משחק כדורגל התקפי, אבל מפקיר את הקישור ובעצם את ההגנה. הניצחון של כפר סבא היום הוא כולו הניצחון של אלי אוחנה על ראובן עטר.

מהלך המשחק

דקה 11: גול! תמיר כהן התפלח דרך ההגנה החלשה של כפר סבא, הוציא כדור רוחב ואוקוצ'ה כבש בפס פשוט מחמישה מטרים. 0:1 לנתניה.

דקה 14: דאבל פס בין אוקוצ'ה לבה השאיר את האחרון לבדו מול לויטה, אבל זה בעט מעל המשקוף.

דקה 15: גול! דאבל פס נוסף חתך את ההגנה הירוקה, בה מצא את אוקוצ'ה, שמול לויטה כבש את השני שלו.

דקה 33: גול! כדור קרן לזכות כפר סבא נחת אצל סמואל יבואה, הגנאי התגבר על ההגנה הצהובה ובעט מרחבת החמש פנימה. 1:2 לנתניה.

דקה 37: גול! אביחי ידין התנהל עם הכדור 25 מטרים מהשער ובעט לפינה השמאלית התחתונה של נתניה, שטראובר הגיב באיחור וספג. 2:2.

דקה 70: בן לוז השאיר כדור ללירה, שבעט שטוח ברגל שמאל, סמוך לקורה.

דקה 82: גול! גיז'רמו ישראלביץ' הגביה מצד ימין של הרחבה לחלק השמאלי, סמואל יבואה הגיע ובעט פנימה מהאוויר. 2:3 לכפר סבא.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטרואבר, קלימי סבן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, תמיר כהן (חן עזרא 87), זנו בונדאה (אלמוג כהן 84), סבסטיאן רוזנטל, דלה ימפולסקי, אוקוצ'ה, ג'ורג בה (יחיאל צגאי 66).

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, לירודיאו גונזבלאש, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז (קובי מויאל 76), גיז'רמו ישראלביץ', אבי קנפו (אבי אבינו 88), סמואל יבואה (עופר טלקר 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully