וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי חיפה: לוי מתלבט לגבי כיאל

לאחר יכולת ירודה נגד בית"ר, שוקל המאמן להוריד את הקשר לספסל. דלה איינוגבה בספק. ניצן שירזי: "אנחנו לא מפחדים ממכבי חיפה"

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת משחק החוץ מול בני יהודה. המאמן רוני לוי לא תירגל היום, באופן חריג, את ההרכב לקראת המשחק. יחד עם זאת, לפי האימון אתמול, עומרי אפק יפתח בהרכב, לראשונה מאז הגיע למכבי חיפה.

אפק אמור להחליף את בירם כיאל, שהציג יכולת חלשה מול בית"ר ירושלים במשחק הקודם. בחיפה היה מי שהגדיר זאת כ"ניסיון לגרום לזעזוע בקרב שחקנים שבטוחים שמקומם בהרכב". נראה שמי שיפתח בעמדת הקשר האחורי לצד גוסטבו בוקולי הוא פאוליניו, על אף היכולת הדלה שהציג במחזורים האחרונים. ג'ובאני רוסו ורנאטו ימשיכו בהרכב, ויניב קטן יפתח בחוד. אייל משומר ערך אתמול והיום אימון מלא ותורגל בהרכב, זאת לאחר שאתמול הוא נטש את האימון. אלון חרזי ימשיך על הספסל בשלב זה.

רוני לוי אמר לקראת המשחק מחר (שבת) מול בני יהודה: "מדובר במשחק חשוב מאוד בגלל המצב שלנו. אנחנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה. היכולת הקבוצתית שלנו טובה עכשיו, אבל אנחנו צריכים לתרגם את זה לניצחונות".

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, פאוליניו (בירם כיאל), עומרי אפק, רנאטו; יניב קטן.

בני יהודה: איינוגבה בספק

השוער דלה איינוגבה בספק גדול למשחק מחר נגד מכבי חיפה. השוער הניגרי סובל ממתיחה חזקה מאוד בשרירי המותן וערך היום אימון חלקי בלבד. בבני יהודה ינסו להכשירו ומחר הוא צפוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק. שוער המשנה ניל אברבנל כבר נמצא בהיכון לתפוס את מקומו בין הקורות.

הכנותיה של בני יהודה היו רחוקות מלהיות אידיאליות השבוע, וזאת עקב מכת פציעות שנחתה על חניכיו של המאמן ניצן שירזי.
זאב חיימוביץ' סובל מכאבים ברצועה הצידית בברך, ואינו כשיר במאה אחוזים אבל צפוי לפתוח מחר בהרכב, וייתכן ויקבל זריקה לפני המשחק. איציק עזוז שלא התאמן במשך כל השבוע, החלים מהנקע בקרסולו וצפוי לפתוח. סלבה הודז'יץ' שסבל ממתיחה קלה במפשעה, החלים וצפוי לפתוח אף הוא בהרכב. הקרואטי, הרוויה קובאצ'ביץ', שלא שיחק במשחק ההפסד למכבי תל אביב החלים מהניתוח בעינו, יפתח מחר בהרכב, ויתפוס את מקומו של הגנאי אימורו לוקמן, שייעדר עקב כרטיסים צהובים. גם הצעיר לירן עטר לא יהיה בסגל למשחק . עטר סובל מפציעה בשרירי הבטן ויחזור בהדרגה לאימונים רק בשבוע הבא.

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, מחפש את המשחק שיוציא את קבוצתו מהמשבר, ואמר לוואלה! ספורט: "בכדורגל אנחנו חיים את הרגע, והרגע שלנו כרגע לא נעים, והתוצאות לא טובות. ידענו תמיד במשך השנים למצוא את המשחק שיוצא אותנו לדרך חדשה ואנחנו מקווים שמחר זה המשחק, למרות שהיריבה היא מכבי חיפה דבר שהופך את העניין למורכב יותר". שירזי הצהיר שקבוצתו אינה מוטרדת מחיפה: "אחנו רוצים לבוא בשבת ולתת פייט לחיפה וגם לנצח. מכבי חיפה לא מפחידה אותי. זאת קבוצה חזקה וראינו את זה בשבוע שעבר במשחק שלה מול בית"ר, אבל אין פחדים בליגה הזאת", אמר המאמן. "גם לבני יהודה יש מה למכור, ואני מקווה שיהיה משחק צמוד, משחק חזק ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. אנחנו רוצים לצאת מהמשבר ויפה שעה אחת קודם."

שירזי התייחס גם למכת הפציעות וההרחקות של קבוצתו: "אלו הם דברים שהם מנת חלקה של קבוצת כדורגל. המחליפים יצטרכו לקבל את החולצה ולהצדיק את מקומם בהרכב. השחקנים שלי בהחלט מאמינים שאפשר לנצח".

הקפטן אסי בלדוט התייחס גם הוא לנעדרים: "במשחקים כאלה לא משנה מי יישחק. השחקנים מבינים עד כמה המשחק הזה חשוב לנו. אני מקווה שכולנו נעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. אין כאן עניין של פחד, במיוחד במשחק בית, מול הקהל הנפלא שלנו. אני מקווה שנתאושש השבוע. הגיע הזמן שנצא מהמשבר". מחירי הכרטיסים יעמדו על 40 ש"ח בכל האצטדיון למעט שער 1 ותא הכבוד, וזאת כזכור במסגרת פיילוט הכרטיסים המוזלים במשחקי בני יהודה.

הרכב משוער נגד מכבי חיפה:
ניל אברבנל (דלה איינוגבה), איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', יוסי רוזן, עוז ראלי (אלי אברבנל, אלי ביטון), אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully