וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאנה עושה שריפות לפני הדרבי

9.11.2007 / 12:57

רוני מאנה שלח מכתב להתאחדות הדורש לקבל שליטה במועדון, ולא - ידרוש את פירוקה. רמאליו נטש את אימון הבוקר, והוא בספק לדרבי

שלושה ימים לפני הדרבי הגדול ביום ראשון, בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, שלח אמש (חמישי) רוני מאנה מכתב מעורכי דינו ללוני הרציקוביץ'. לדברי מאנה, מבדיקות נאותות שביצעו פרקילטיו, התגלה כי חובותיה של מכבי ת"א גדולים בעשרות מיליונים ממה שנמסר לו בתחילה. במכתב שהופנה גם להתאחדות לכדורגל דרש מאנה לקבל את השליטה במועדון, ואם לא, הוא איים כי ישלח בקשה לפירוק הקבוצה. מאנה ציין כי לא יעשה כל שימוש בערבויות שהפקיד מכספו האישי, וזאת בטענה כי קיבל מצג שווא מאנשי מכבי תל אביב לגבי המצב האמיתי.

גורם בכיר במכבי אמר היום: "זהו ניסיון מכוער ומכוון לפגוע במכבי תל אביב. חבל מאוד שזה נעשה יומיים לפני הדרבי, ומצער לדעת שדווקא אוהד של הקבוצה מתנהג בצורה כזאת, יומיים לפני משחק כל כך חשוב". גורמים במכבי טוענים, כי במידה ואכן תוגש תביעה או בקשה לפירוק, מתכוונים במועדון להגיב בתביעת נגד, וזאת עקב אי מילוי התחייבויותיו לכאורה של מאנה.

הקשר הברזיאלי ז'וזה רמאליו נטש את אימון הבוקר של הצהובים בגלל מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. הקשר טופל על ידי הצוות הרפואי, וכרגע נראה שהוא בספק גדול מאוד לדרבי ביום ראשון. מי שעוד נמצא בספק הוא רביד גזל, שערך היום אימון ריצה קל, וגם הוא כרגע בספק גדול לדרבי. ההערכה במכבי היא שרמאליו יהיה כשיר ליום ראשון, אולם מהמועדון נמסר כי לא ייקחו סיכון ויסכנו את שני השחקנים בשביל משחק אחד, דבר שעלול לגרום להם לפציעות חמורות יותר בהמשך הדרך.

במקומם תירגל ניר לוין את ארז מסיקה ושרן ייני בקישור האחורי כאשר רודי חדד ויוסי שבחון תופקדו בקישור הקדמי יחד עם החלוצים יאניק קמאנן ויניב עזרן. קאמנן ספג באחד המשחקונים מכה בברכו, ונטש את האימון לטובת טיפול מהצוות הרפואי. כעבור מספר דקות חזר לדשא וסים את האימון. הג'נרל מנג'ר, אבי נמני לא נטל חלק באימון ובוודאות לא ישחק ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully