וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר בודק לנתניה את הדופק

החלוץ הצעיר נצטווה לנוח במשך כ-10 ימים, ויחמיץ את המשחק מול כפר סבא. הצוות הרפואי: "הפעם אנחנו לא לוקחים שום סיכון איתו"

במכבי נתניה שוב נושמים לרווחה. זאת לאחר שהתבררה חומרת פציעתו של שחקנה, איתי שכטר. כזכור נחבל קשות שכטר אמש בברכו, אותה ברך שבגינה לא התאמן בשבוע שעבר. שכטר התלונן אתמול על כאבים עזים ועל מגבלות בתנועת הברך, ובנתניה חששו שמא מדובר בקרע חלקי של רצועת הברך, או קרע של המיניסקוס.

אולם היום עבר השחקן סדרת בדיקות וצילומים ומתברר שמדובר בפציעה הרבה יותר קלה, ואין מדובר לא בשבר או בשום נזק חמור, וייתכן שמדובר במתיחה קלה ברצועות הברך. השחקן נצטווה במנוחה מוחלטת של 10 ימים, ומשמעות הדבר היא ששכטר לא ייטול חלק במשחקה הקרוב של נתניה, נגד הפועל כפר סבא. בנתניה מקווים כי המנוחה תחזיר את שכטר בזמן לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בקופסא, משחק שמוגדר כמשחק העונה מבחינתה.

גורמים בצוות הרפואי והמקצועי בנתניה, אומרים היום: "הפעם לא ניקח שום סיכוי עם שכטר. הוא ינוח מנוחה מוחלטת עד אשר יחלים ויהיה כשיר לחלוטין". הדברים נאמרו בעקבות הניסיון בשבוע שעבר, אז הצטווה השחקן לנוח, אך אז התייצב שכטר אצל עטר והודיע לו שהוא רוצה להתאמן. שכטר אמנם לא פתח בקרית שמונה אולם נטל חלק במשחק, וגם כך אתמול במשחק גביע הטוטו.

בינתיים, מכבי נתניה ממשיכה להיערך למשחק הבית מול מכבי כפר סבא. סבסטיאן רוזנטל שוב הציג אתמול יכולת מצויינת, וממשיך להיאבק על מקומו בהרכב יחד עם ימפולסקי, כאשר אחד משני השחקנים אמור לתפוס את מקומו של שכטר בחוד ההתקפה. אלמוג כהן, שהוחלף בקרית שמונה, ייאבק על מקומו בהרכב במקום צאגה הפצוע, יחד עם סטניסלב אנגלוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully