וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "גם לנו מותר לתפוס יום לא טוב"

7.11.2007 / 12:38

מאמן צ'לסי לא היה מרוצה מהתיקו מול שאלקה בליגת האלופות, אך לא לקח ללב. אינזגי השווה את שיא הכיבושים של מולר עם 62

לאחר שלא איבד נקודות באירופה כמנג'ר צ'לסי, נעצרו גרנט והכחולים במגרשה של שאלקה, בתיקו מאופס. גרנט לא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו, שהיו רחוקים מלהרשים: "רצינו לנצח, אבל זה לא פשוט לשחק נגד שאלקה בבית", אמר הישראלי.

גרנט אמנם החמיא לשאלקה שהיתה טובה יותר, אך סירב להתרגש יתר על המידה. "אחרי כל כך הרבה משחקים טובים בזמן כה קצר, גם לנו מותר לתפוס יום לא טוב". אחת הסיבות לכך שגרנט אינו מודאג מהתוצאה, היא שצ'לסי עדיין מדורגת במקום הראשון בבית ב', ולא נראה שהיא בדרך לאבד אותו בזמן הקרוב. לגבי פציעתו של שוערה של צ'לסי, פיטר צ'ך, אמר גרנט: "הוא לא יכול היה לעלות לחצי השני. כמה קשה הפציעה אנחנו עוד נצטרך לחכות ולראות, אבל קרלו קודוצ'יני עלה ושיחק טוב".


המפגש האחרון בין רוזנבורג לוולנסיה, שהסתיים בניצחון חוץ של הנורווגים, 0:2, הוביל לפיטוריו של מאמן ה"עטלפים", קיקו סאנצ'ז, ולמינויו של מאמן איינדהובן, רונאלד קומאן. אלא שכנראה שדרוש הרבה יותר ממאמן חדש על הקווים כדי לשנות סדרי עולם, ורוזנבורג, שהגיעה למשחק כאנדרדוגית, שוב הפתיעה את וולנסיה וניצחה בדיוק באותה תוצאה כמו במפגש הקודם.

מאמן רוזנבורג, טרונד הנריקסן, היה מאושר מהיכולת של קבוצתו: "במסיבת העיתונאים אמרתי שהכל אפשרי, כולל ניצחון. חשבתי שגם תיקו תהיה תוצאה טובה בשבילנו". המאמן הסקנדינבי, לא חסך ביקורת מיריבו על הקווים. "הם לא הרשימו אותי. חשבתי שוולנסיה שיחקה בצורה פחדנית". רוזנבורג, שסומנה על ידי רבים כשק החבטות של הבית, מדורגת עתה במקום השני, אחרי צ'לסי, ויש לה סיכוי לא רע להעפיל לשלב הבא, כנגד כל הסיכויים.

'פיפו' שובר שיאים

בפעם האחרונה שפיליפו אינזגי הבקיע שני שערים במשחק אירופאי, מילאן ניצחה את ליברפול 1:2 בגמר ליגת האלופות והניפה גביע. אמנם המשחק אמש (שלישי) נגד שחטיור דונייצק לא היה במעמד דומה, אבל שני השערים של 'פיפו', שהובילו את מילאן לניצחון חוץ מרשים 0:3 באוקראינה, היו משמעותיים מאוד לחלוץ האיטלקי, שהשווה את שיא השערים במפעל אירופאי של גרד מולר: 62.

"שתי אליפויות אירופה שזכיתי עם מילאן הן השיאים האמיתיים מבחינתי", אמר החלוץ שנכנס רק בדקה ה-63 למשחק, ושבר את הבצורת. "אבל עדיין, אני אוהב לשבור שיאים ולהוכיח לכל מי שאומר עליי שאני זקן מדי".


במשחק נוסף בבית ד', גברה סלטיק על בנפיקה, משער יחיד של איידן מגידי. "זו כנראה ההופעה הטובה ביותר שלי במדי סלטיק", אמר מגידי. הקשר הצעיר, שכבש את שערו הראשון בליגת האלופות, לא הצליח להסתיר את התרגשותו: "זה מסוג הלילות שאזכור לנצח", אמר מגידי. "זה אמנם לא היה השער היפה היותר, אבל הוא ניצח לנו את המשחק, וזה מה שחשוב". בעקבות הניצחון, סלטיק עדיין שומרת על סיכוייה להעפיל לשלב הבא.

קנבארו: "אהבתי את הגישה שלנו"

במפגש הקודם בין השתיים, הביסה ריאל את היוונים 2:4, אלא שמאז, ריאל רשמה הופעה עלובה מול סביליה בליגה, ונראית לא בכושר. "הגיע לנו יותר", אמר חלוץ ריאל, רוד ואן ניסטלרוי, בסוף המשחק. "היו לנו הרב ההזדמנויות לכבוש, וחבל שלא הצלחנו לנצל אותן".

גם פאביו קנבארו, היה מאוכזב, אך מצא נקודה חיובית במשחק: "אנחנו אמנם חוזרים למדריד עם שתי נקודות פחות ממה שחשבנו, אבל אהבתי את הגישה שלנו", אמר האיטלקי. "אנחנו יכולים לנצח או להפסיד, אבל מה שחשוב זאת הגישה, ונראה לי שאנחנו הולכים להיות בסדר". בכל מקרה, הנקודה שהשיגה ריאל, הבטיחה לה את העלייה לשלב הבא.


מארקו באלוטה, שוערה בן ה-43 של לאציו, שספג שער אומלל במשחקו הקודם בליגה נגד פיורנטינה, יצא מרוצה מהניצחון של הקבוצה נגד ורדר ברמן אמש (1:2). "היה חשוב לנו לאסוף ניצחון. זה מאוד משמעותי לביטחון שלנו בהמשך", אמר השוער הוותיק. המחזור הבא בבית ג' יפגיש בין לאציו ואולימפיאקוס, להן אותו מספר נקודות.

סקיוטי דופק ספרינטים

מלבד ההצגה של בניון וליברפול, היה עוד משחק בבית א', בו גברה פורטו על מארסיי, 1:2. שיא המשחק הגיע בדקה ה-27, כאשר קשרה של פורטו, טאריק סקיוטי, כבש שער נהדר במבצע אישי מרשים. "זה היה השער היפה ביותר שכבשתי בקריירה שלי".

המרוקני, שעבר את כל ההגנה של מארסיי בעצמו, ועקף את השוער, לא הצליח להסתיר את התלהבותו. "הרעיון שלי היה להגיע לצד השמאלי של ההגנה, אבל אז ראיתי את המרווח בין המגינים", אמר הקשר. "ספרינט של 30 מטר הוא אחד הדברים שאני עושה הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully