וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מחכה למכבי

3.11.2007 / 20:11

כאילו שלעודד קטש אין מספיק כאבי ראש: אפס פילזן ומאמנה הישראלי רמסו את מטלו סלוצ'ק 67:89. בחמישי הם ביד אליהו

אל תמהרו להספיד את דייויד בלאט. המאמן הישראלי של הקבוצה הטורקית זכה לפתיחה צוננת במיוחד בקבוצתו החדשה, אפס פילזן, לאחר שרשם שני הפסדים בליגה, ומיד לאחר מכן הגיע אחד ביורוליג.

אלא שהמאמן שהוליך בקיץ את רוסיה לתואר אליפות אירופה, סירב להתרגש, ועם הרבה שקט מערכתי רשם ניצחון יורוליג ראשון נגד מילאנו ביום רביעי, והערב (שבת) המשיך את קו העלייה כשפילזן הביסה בחוץ את מטלו סלצ'וק 67:89. סרחאן ארדוגאן הוליך את אפס עם 19 נקודות, קורטוגלו קלע 15, ולורן וודס רשם 11 נקודות ועשרה ריבאונדים.

זה בוודאי לא גרם ליותר מדי שמחה במסדרונות אולם נוקיה, שהולך לארח את הקבוצה הטורקית במחזור הבא הביורוליג. קבוצתו של קטש, שנראתה תקועה במשחקה האחרון נגד ריטאס וילנה, הולכת לפגוש קבוצה שמתחילה למצוא את דרכה, ולא נראה שבלאט יסתפק בהופעה טובה לעיני הקהל הישראלי. פילזן ממוקמת במקום בשישי בליגה הטורקית, עם שלושה נצחונות מחמישה משחקים.

* יריבה נוספת של מכבי ביורוליג, לה-מאן הצרפתית, בה משחק הישראלי רביב לימונד, התאוששה מההפסד הביתי לאריס ביום חמישי ומחצה את לה-האבר בביתה, 65:90. שתי הקבוצות היו צמודות ברבע הראשון, אך בפתיחת הרבע השני הצליחו לימונד וחבריו לברוח עד ל-33:52, ומשם המשחק היה גמור. פיליפ ריצ'י ונבויסה בוגאבאץ' הוליכו את לה-מאן עם 17 כ"א, ניקולה באטום הוסיף 15, רביב לימונד תרם 11 משלו. לה-מאן ממוקמת כרגע במקום ה-12 בליגה הצרפתית.

* ובממלכת בלגיה, שרון דרוקר וקבוצתו אוסטנד נחלו הערב (שבת) את הפסדם הראשון בליגה, לאחר שישה ניצחונות רצופים. הורסת הרצף היא אלסטאר, שעד למשחק הפסידה בשלושה משחקים, אבל הצליחה לחולל את הפתעת המחזור, 85:94 באוסטנד. דמיאן קנטרל הוליך את המנצחים עם 24, ומאט לוייסקי הוסיף 20. לאוסטנד: אלביר אובצ'ינה 17, סאם ואן רוסום וגרג ברונר 15 כ"א. אוסטנד עדיין מדורגת ראשונה, גם לאחר ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully