וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מונדיאל 2014 יערך בברזיל

30.10.2007 / 16:12

במדינה הדרום אמריקאית זכו לארח את המשחקים אחרי שהיו היחידים שהגישו הצעה. יו"ר ההתאחדות: "זה הרבה יותר מאירוע ספורט"

עכשיו זה רשמי: ברזיל היא המדינה שנבחרה לארח את משחקי המונדיאל ב-2014. המדינה מדרום אמריקה הייתה היחידה שהגישה מועמדות לארח את המשחקים במסגרת הרוטציה שמקיימת פיפ"א בין היבשות.

"גביע העולם בברזיל יהיה יותר מאירוע ספורט. הוא יעזור לשנות את האומה", כך אמר ריקרדו טשיירה, יושב ראש ההתאחדות הברזילאית בעקבות ההחלטה. ברזיל עדיין הייתה צריכה לעבור את הנוהל הרגיל של הצגת הכוונות שלה בפני הדרג הבכיר של פיפ"א. את ספ בלאטר לפחות, הם הצליחו להרשים: "ברזיל היא יותר מסתם מדינה. היא תת-יבשת בכל הנוגע לכדורגל, והתרשמתי מאוד מההצעה שהם הגישו".

למרות הציפייה הגדולה, בברזיל יודעים שנכונה להם עוד עבודה רבה. האצטדיונים שאמורים לארח את המשחקים אינם מספקים את פיפ"א ונדרשת עבודת שיפוץ מקיפה, שאמורה לעלות כ-1.1 מיליארד דולר. גם ה"מראקאנה" האגדי, שאירח את גמר המונדיאל ב-1950 אל מול קהל עצום של כמאתיים אלף צופים, יעבור מתיחת פנים.

העובדה שארץ כמו ברזיל, שמורשת הכדורגל שלה מזמן כבר התערבבה עם כל דבר שקשור בניהול המדינה, זוכה לארח את אליפות העולם מסעירה את התושבים. המשורר הברזילאי, פאולו קואלו, אמר שלדעתו הכדורגל כל כך מושרש בעם, עד כדי שאנשים מדברים עליו יותר מאשר על סקס. "שמעתי אנשים מדברים חמש שעות על משחק מסוים, אבל אף פעם לא שמעתי אף אחד מדבר חמש שעות על יחסי המין שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully