וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיגל: ”אנחנו לא יודעים איך לשחק על תיקו”

30.10.2007 / 15:36

גיורא שפיגל ובית”ר ירושלים מתכוננים למשחק גביע הטוטו עם הפועל תל אביב, אבל לא יגיעו שאננים: ”הדבר החשוב ביותר זו הצניעות”

בבית וגן עוסקים בהכנות לקראת המשחק בגביע הטוטו מחר (רביעי, שידור ישיר ב-5+ לייב) מול הפועל תל אביב, אך מכיוון שבית"ר כבר הבטיחה את ההעפלה לרבע גמר, עיקר תשומת הלב מופנית אל עבר המאבק בליגה ביום ראשון עם מכבי חיפה. סגל הקבוצה ערך אימונים קלים כדי לא להכביד על השחקנים לקראת שני המשחקים הקרובים. אריק בנאדו החולה נעדר מהאימון, ועדיין לא ידוע אם ישתתף במשחק הקרוב.

היועץ המקצועי של בית"ר, גיורא שפיגל הגיב לאתר Bjerusalem לקראת המפגש מול החיפאים: "המשחקים נגדנו תמיד מעוררים אצל היריב הרגשה שהוא חייב לתת יותר מהמקסימום. כל קבוצה רוצה לנצח את בית"ר ירושלים והחלטנו שלא נזניח אף משחק ברמה הנפשית וברמת ההכנות. מכבי חיפה היא עוד שלב ברמת המוכנות שלנו". שפיגל הציג ביטחון מוחלט כשנשאל לגבי אפשרות של תיקו במשחק. "אני לא חושב שאנחנו בנויים בחשיבה שלנו ובפילוסופיית המשחק להגיע למצב שתיקו יספק אותנו, אנחנו לא יודעים איך לשחק על תיקו. מה שמכריע את המשחק הם התנאים ששוררים במגרש, מצב רוח נתון של השחקנים ועוד גורמים רבים שאין לנו שליטה עליהם. מכבי חיפה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה, ובקריית אליעזר מי יודע כמוני שקשה לנצח אותה".

אחד הדברים שמדאיגים את ראשי בית"ר יותר מכל בתקופה האחרונה הוא נושא השאננות. "אנחנו לא יכולים למנוע מהשחקנים לקרוא עיתונים, לצפות בטלוויזיה, להאזין לרדיו או לשוטט באינטרנט", אמר שפיגל. "אנחנו יכולים להסביר להם שהדבר החשוב ביותר זו הצניעות. במשחק הזה קורים הרבה דברים מוזרים, פעם אתה למטה ופתאום אתה מתדרדר, קרו דברים כאלה בעבר ויקרו עוד בעתיד. הדברים יהיו גמורים רק לקראת סוף הליגה, כשנהיה בעמדה כזו שבבירור נהיה אלופים, ואז נוכל להתכונן לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully