וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרונין אלוף טורקיה

ירון אדרי

28.10.2007 / 17:02

גידי קרונין יצא לאליפות טורקיה במירוצי מכוניות בכדי להגשים חלום. חצי שנה מאוחר יותר, הוא חוזר כאלוף

עונת 2007 באליפות 'פיאט סיינה קאפ' הסתיימה לה היום עם נקודת אור חיובית לענף הספורט המוטורי הישראלי. לאחר 7 מירוצים שהתקיימו במסלולים שונים במדינה המארחת טורקיה, זוכה גידי קרונין מרעננה בתואר האליפות.

עבור קרונין, נהג קבוצת 'מסלולים', היה זה סוף שבוע מותח במיוחד כשאל המירוץ האחרון הוא מגיע בשיוויון נקודות בינו ובין פאתיח אייחאן המקומי. המשמעות לכך היא פשוטה, מי שייסיים במיקום עדיף על פני חברו – יסיים כאלוף. אל המירוץ זינק גידי מהמקום ה-6 ובנהיגה עקבית החל לצמצם את הפער בינו ובין אייחאן. אלה שבהקפה השלישית הכל נגמר. אייחאן פורש מהמירוץ וכל שנותר לקרונין הוא לשמור על המכונית עד לקו הסיום.

הקבוצה הישראלית בראשותו של ראם סמואל החלה דרכה בזירה הטורקית בתחילת השנה עם לא פחות מ-6 נהגים. בתחילה היה זה אדם פרנק שכבש את הפיסגה, אך לאחר שנפסל במירוץ מחצית העונה איבד הוא את הסיכוי לאליפות. דווקא איליה אשרוב אשר זכה להשתתף במירוץ הראשון על חשבון 'מסלולים', הצליח להשיג מימון ולהשתתף בכל העונה.

בתחילת העונה אחלנו כאן בוואלה! רכב הצלחה לנהגים וקיווינו כי יחזרו עם גביע אחד לפחות. אנו מברכים את גידי קרונין על כך שחזר עם הגביע החשוב מכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully