וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרעונים 2007 - סטייג' 6

טל זהר, בחרייה - מצרים

6.10.2007 / 0:35

שלושת האופנוענים הישראלים משפרים מיקומים בעקביות ראויה לציון. 24 שעות לפרמידות

יום קשה ואינטנסיבי, אך יחד עם זאת מוצלח ביותר עבר על מתחרי הראלי. הסטייג' השישי, שהחל בסיטרה, נמשך כ-369 קילומטרים עד למחנה הלילה שבבחרייה. שלושת האופנוענים הקטומים ממשיכים במגמת השיפור שהחלה ביומיים האחרונים.

ערן וולנברג מתאר את הסטייג' כקשה ביותר שעברו הרוכבים עד היום, הן מבחינת רכיבה והן מבחינת הניווט. כמו אתמול, גם היום ערן חווה בירבור קטן, יחד עם רוכבים נוספים, אולם לאחר כמה קילומטרים עלה על הטעות ותיקן אותה. מיד לאחר הבירבור, מתוך כוונה לצמצם את הנזק, הגביר ערן את קצב הרכיבה, הצליח להתהפך בקטנה, לקרוע כבל במכשיר העיקוב הלוויני (וזו הסיבה ש"נעלם" מעל מסכי החברים בישראל) ובעיקר – התקדם בדירוג. בסיומו של הסטייג', ערן ממוקם 11 בכללי ושלישי בקטגוריה שלו! וולנברג, שמאוד רוצה לסיים, מרגיש מעולה בכושר, בגוף ובנפש.

מי שהחל את היום בצורה רגועה היה דידי אברהמי. מנסיון העבר, אברהמי יודע כי עדיף לו להתחיל בקצב איטי יחסית, על מנת שלא יתפוצץ. 50 ק"מ לפני עצירת התדלוק הראשונה שינה דידי את מפת ההצתה בראשו והחל להתקדם, תוך כדי עקיפת רוכבים רבים. בהמשך, פגש את ערן וולנברג שחזר מהבירבור ויחד הם טיכסו עיצה לגבי ההמשך. הסטייג' מוגדר על ידו כקשה וטכני – בדיוק כפי שהוא אוהב. דידי ממוקם 32 בכללי ושמיני בקטגוריה.

זוכרים את ערן גלוסקא? ההוא עם החשבון הפתוח עם המדבר? ובכן, העסק לקראת סיום ככל הנראה – לערן היה יום מעולה. נקודה. חלקו הראשון של הסטייג', שכלל דיונות, התאים לערן, שכן לאחר כמה ימים למד את הטכניקה ושיכלל אותה לדרגה גבוהה. בהמשך, עת תוואי הדרך התחלף למהמורתי יותר, ערן המשיך בנסיעה מהירה ללא הסתכנויות מיותרות. הוא, כמו כולנו, מחכה לרגע בו יראה את הפרמידות מחר.

רז והלל, צוות "פוינטר מיצובישי", ממשיכים בטקטיקה שנקטו בה אתמול. בבוקר, הרכב מזנק לסטייג' על מנת שהזוג לא יפסל מהמרוץ ובהמשך הרכב נגרר למחנה הלילה הבא. התיקון מיום האתמול האריך את חייו של המנוע אולם לא לרמה בה הרכב יכול לסיים סטייג' מלא בשטח – אי לכך אין לזוג הרבה ברירות. לסקרנים מבינכם, נספר כי טקטיקה זו נבדקה מול המארגנים והיא חוקית לחלוטין על פי חוקי ה-F.I.A.

בקטגוריית הטרקטורונים, רוי פרוידנהיים ממשיך להתקדם ולשמור על קצב מהיר. שלב הדיונות של היום עבר על רוי במצערת פתוחה לרווחה שנסגרה קמעה מאוחר יותר, עת החלו הבמפים והקפיצות. רוי מספר על ניווט לא קל, אולם ללא טעויות קריטיות מבחינתו. במשפט אחד, ניתן לסכם כי המסלול היום לא היה מותאם לטרקטורונים אולם זה מה יש ועם זה ננצח. אפרופו ניצחונות, בהנחה שלא תתרחש קטסטרופה מחר, רוי אמור לסיים במקום השני בקטגוריה.

פרמידות בעיניים

בערב, לראשונה מזה שבוע, אין יותר מדי עבודות מכונאות על כלי הרכב. במקום זאת, מנצל הצוות הישראלי את הזמן למנוחה ואגירת כוחות לקראת מחר. על החלק התרבותי, אחראים לא פחות משמונה אורחים שהגיעו לבקר – ארבעה חברים שמסתובבים עימנו כבר שבוע ועוד ארבעה שהגיעו מישראל במיוחד היום. אם נספור את כולם, המשלחת הישראלית הפכה לגדולה ביותר במחנה הלילה.

מחר כאמור יזנקו הצוותים לסטייג' האחרון, מבחרייה לפרמידות ומשם למלון בקהיר. אל 332 הקילומטרים של הקטע המיוחד יצטרפו 64 קילומטרים של קטע קישור על הכביש. בסופו של יום, יעלו כולם על במת הכבוד, כשברקע הפרמידות. אין ספק כי רמת ההתרגשות עולה הערב בין הישראלים, לקראת הסיום מחר.


* את השתתפות הנבחרת הישראלית יש לזקוף לנותני החסות: פוינטר מבית שגריר, מיצובישי ישראל, גילת סאטקום, ליוגב, תנועה - מערכות מחשוב וניווט, טלפארמה, גתוס, ד.נ כל גדר, דנלופ, מיצובישי משאיות, אראקמבה, D.A.A, OUTDOOR, אביב סוכנויות, אביזריון, אופרוד, אמרל בע"מ, ארזים הידראוליקה, ד.ל.ב, מוטוספורט, דרך הכושר, התותח אופנועים, לאו אלפיין, מוטופריק, מולטילוק, מישלין, סטאריק, אינג'נירינג, פז, פלר"ם תעשיות, שחר אופנועים, הום סנטר, CTV, מוסך נגבה, נפתלי ניסן ובניו

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully