וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: אברהם גרנט מאמן צ'לסי

20.9.2007 / 12:34

הישג חסר תקדים לכדורגל הישראלי: מאמן הנבחרת לשעבר יוביל העונה את מועדון הפאר מלונדון. המשימה הראשונה: מנצ'סטר יונייטד

משרת מאמן צ'לסי נחשבת לאחת הנחשקות ביותר בכדורגל העולמי, והחל מהיום (חמישי) יחזיק בה המאמן הישראלי, אברהם גרנט. יחד עימו ידריך את הקבוצה כבר מהמשחק הקרוב מול מנצ'סטר יונייטד, עוזר המאמן של מוריניו, סטיב קלארק, אולם גרנט צפוי להיות הבכיר מבין השניים.

ז'וזה מוריניו, שהוליך את צ'לסי לשתי אליפויות, גביע אחד ושתי הופעות בחצי גמר ליגת האלופות בשלוש העונות שלו בסטמפורד ברידג', הודיע כי הוא מתכוון לעזוב מיידית את המועדון. מוריניו פורש בעקבות תוצאות מאכזבות בעונה שעברה ובתחילת העונה הנוכחית וכתוצאה מקרע בינו לבין הבעלים של הקבוצה, המיליארדר היהודי-רוסי רומאן אברמוביץ'. לאחר התפטרותו של המאמן הפורטוגלי נפגשו בכירי הקבוצה הלונדונית, ובהם יושב הראש פיטר קניון, כדי לדון במציאת מחליף.

בסופו של דבר, מי שנהנה מהכאוס ששולט בקבוצה הוא לא אחר מאשר המנהל הטכני אברהם גרנט, שיעמוד על הקווים במפגש המסקרן מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון. הוא ידריך בין השאר את שחקנה הישראלי של הקבוצה, טל בן חיים. המינוי צפוי לספוג ביקורת קשה באנגליה, לאור האלמוניות היחסית של גרנט, שאימן בישראל את הפועל פתח תקווה, מכבי תל אביב, הפועל חיפה, מכבי חיפה ואת הנבחרת הלאומית.

בעונה שעברה עשה גרנט את טבילת האש שלו בכדורגל האנגלי, כששימש מנהל טכני בפורטסמות האנגלית. הרזומה שלו מחוויר מול מאמני הצמרת האחרים באנגליה, אלכס פרגוסון ממנצ'סטר יונייטד, ארסן ונגר מארסנל ורפא בניטז מליברפול.

פרשן הבי.בי.סי, גווין פיקוק, מיהר לבקר את ההחלטה: "אם אתה מביא מישהו כמו מאמן רוסיה, חוס הידינק, אתה מביא מישהו עם מוניטין מצוינים. לגבי גרנט, אני לא יודע. הלב של הקבוצה יושפע מעזיבתו של מוריניו. יהיה קשה לבנות את הרוח הקבוצתית שמוריניו הצליח להקנות לצ'לסי בזמן כל כך קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully