וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת כדורגלן הפועל באר שבע

צ’סאווה נסופוואה לקה בהפרעת קצב קטלנית בליבו במהלך משחק אימון, ומת לאחר שנסיונות ההחייאה כשלו. באר שבע: "אנו המומים וכואבים את מותו הפתאומי"

שחקנה הזר של הפועל באר שבע, צ'סוואה נסופוואה, התמוטט במהלך משחק אימון מול מכבי באר שבע ומת.

החלוץ הזר מזמביה, שחתם בקבוצה סמוך לפתיחת העונה, התאמן עם חבריו באצטדיונה הביתי של הקבוצה, וסרמיל, בלע את לשונו והתמוטט. ניידת טיפול נמרץ הגיעה למקום וצוותה החל לבצע בו פעולות החייאה, שכללו מכות חשמל, במשך כ-40 דקות. לאחר מכן פונה השחקן לבית החולים, שם נקבע מותו. לשחקן בן ה-28 אשה ובת שנשארו בזמביה.

כרמל כהן, פראמדיק מהצוות שטיפל בשחקן, סיפר: "קיבלנו קריאה על שחקן שהתמוטט במהלך משחק בוסרמיל. הגענו למקום ומצאנו שחקן שוכב על הדשא. הוא נראה ללא דופק, ללא נשימה. האבחנה הראשונית הייתה שהוא במצב של מוות קליני עם הפרעת קצב קטלנית שנקראת גם פרפור חדרים. התחלנו פעולות החייאה שארכו קרוב ל-40 דקות ולאחר מכן פינינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו".

ביום שבת ערך נסופוואה את הופעת הבכורה שלו בקבוצה וכבש צמד במשחק הניצחון 0:3 על הכח עמידר רמת גן. לפני שהגיע לבאר שבע שיחק החלוץ הזמבי במשך שתי קדנציות בזנאקו לוסאקה הזמבית וכן בקיריליה סובייטוב הרוסית ובמלאקה ממאלזיה.

מותו של נסופוואה ממשיך שבוע טראגי בעולם הכדורגל. בלילה שבין שישי לשבת נהרג חלוצה בן ה-18 של ק.פ.ר, ריי ג'ונס ובאותו יום לקה בליבו אנטוניו פואטרה, שחקנה בן ה-22 של סביליה במהלך משחק ליגה. אתמול בצהריים מת פוארטה לאחר מספר ימים בהם היה מחוסר הכרה בבית החולים. אתמול התמוטט גם קלייב קלארק, מגינה האירי של לסטר סיטי מליגת המשנה באנגליה במחצית משחק גביע הליגה מול נוטינגהאם פורסט. קלארק הובהל לבית החולים ומצבו השתפר מאז.

בעקבות מותו של נסופאווה פירסם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, הודעה מיוחדת: "שמענו בתדהמה גדולה על מותו הטראגי של צ'סאווה נסופוואה ההתאחדות לכדורגל מרכינה ראשה בכאב גדול ומשתתפת בצער המשפחה ובצערה של הפועל באר שבע. אני שולח את תנחומיי למשפחת נסופוואה ולמשפחת הפועל באר שבע. מי יתן ולא יידעו עוד צער". גם ארגון השחקנים הביע את צערו.

מחר יקים לוזון צוות מיוחד לבדיקת המקרה. גורם בהתאחדות התייחס לאפשרות ביטול מחזור גביע הטוטו המתוכנן לסוף השבוע: "כרגע עדיין מוקדם לקבוע. כשנקבל את ההודעה הרשמית מהקבוצה נשב ונחליט מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully