וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה שתשלמו

ענת קם

29.8.2007 / 0:25

ביום חמישי ישודר המשחק של מכבי ת"א מול ארצ'יאספור, ועושה רושם שהאיומים של מועצת הכבלים והלוויין לא מפחידים את ערוץ הספורט

יממה לפני המשחק המדובר בין מכבי ת"א וארצ'יאספור, טרם נמצא פתרון לסוגיית שידור המשחק בערוץ בתשלום. כפי שפורסם בתחילת השבוע המשחק ישודר בערוץ 5+ LIVE וזאת על אף סיכום בין מועצת הכבלים והלווין לחברת צ'רלטון וערוץ הספורט, לפיו משחקי הקבוצות הישראליות במפעלים האירופאים ישודרו בערוצים הפתוחים.

נעמה הניג, ממלאת יו"ר מועצת הכבלים והלווין אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "החלטה בעינה עומדת. אם ערוץ 5 יבחר להפר את ההסכמה ולשדר את המשחק של מכבי ת"א בערוץ בתשלום, יישקלו צעדים בהתאם לכלים העומדים לרשות המועצה."

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "המשחק של מכבי תל אביב שובץ ב 5+ LIVE מאחר והוא מתחיל בשעה 19:00 בערב, שעה בה משודרת בספורט 5 מהדורה מורחבת של 'חדשות הספורט', המחויבת בשידור בהתאם לכללי המועצה עצמה, ומיד לאחריה משחקה של הפועל ת"א מול שירוקי. באותה שעה, בספורט 5+, משודרת הגרלת הבתים של ליגת האלופות בשידור ישיר ממונקו (חובת שידור על ידי אופ"א), ומיד לאחריה משחקה של מכבי נתניה מול ליירה. יש לציין שאף ערוץ פתוח לא הביע עניין במשחק. בנוגע להבנה עם מועצת הכבלים והלוויין- כאמור, בסיטואציה הזאת, האלטרנטיבה היא לא לשדרו כלל, שזו האלטרנטיבה הגרועה לכל הדעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully